حادثه تكان دهنده/ كشته شدن همسر سابق با اسلحه در خانه زن آرایشگر!
حادثه تكان دهنده/ كشته شدن همسر سابق با اسلحه در خانه زن آرایشگر!

حادثه تكان دهنده/ مرد میانسالی پس از کینه ای قدیمی با اسلحه به سراغ همسر سابقش رفت و او را کشت.

حادثه تكان دهنده/ كشته شدن همسر سابق با اسلحه در خانه زن آرایشگر!

سردار جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در تشریح این حادثه گفت: این حادثه در یک واحد مسکونی واقع در مجتمع مسکونی مهر بدره‌ای در اسلام آباد غرب رخ داد و بررسی های اولیه نشان داد این زن و شوهرش، که ۴۶ و ۵۳ ساله بودند، حدود یک ساله بودند و سال قبل طلاق گرفته بودند.

با مراجعه ماموران کلانتری اسلام آباد غرب به محل کشتار این زن و همسر سابقش، متوجه شدند زن جوان آرایشگر با یک گلوله به قلب کشته شد و مرد میانسال نیز با شلیک ۳ گلوله جان باخت.

جزييات اين حادثه

با شروع شدید تحقیقات، زن ۴۴ ساله ای در این پرونده شناسایی و ماموران در عملیاتی او را دستگیر کردند.

زن جوان در بازجویی به قتل مرد میانسال اعتراف کرد و گفت: روز حادثه برای انجام کارهای آرایشی (کاشت ناخن) به آرایشگاه رفتم اما شوهر سابقش با او تماس گرفت. چندین بار با وی تماس گرفت و اقدام به توهین و فحاشی کرد.

سردار سلمانی افزود: بنا به ادعای این زن، زمانی که درگیری لفظی بین زن آرایشگر و همسر سابقش آغاز شد، وی قصد خروج از خانه را داشت که ناگهان با شوهر سابق آرایشگر که به اسلحه کلاشینکف مسلح بود، برخورد کرد. مرد خشمگین به زور وارد خانه شد و یک گلوله به سینه همسر سابق خود شلیک کرد.

به گفته متهم، فرد مسلح قصد کشتن وی را نیز داشت اما بر سر داشتن اسلحه با وی درگیر شد و پس از درگیری وی با مردی ۵۳ ساله و درگیری بر سر داشتن اسلحه، سه گلوله شلیک و به شکم آن مرد اصابت کرد که باعث کشته شدن وی شد.