نیروهای حکومتی در ایران به صورت و اندام تناسلی زنان شلیک می کنند!
نیروهای حکومتی در ایران به صورت و اندام تناسلی زنان شلیک می کنند!

نیروهای حکومتی در ایران به صورت و اندام تناسلی زنان شلیک می کنند؛ روزنامه گاردین روز پنجشنبه ۱۷ آذرماه به نقل از کادر پزشکی چند بیمارستان ایران گزارش داد که نیروهای امنیتی رژیم ایران هنگام سرکوب اعتراضات ضد حکومتی، با شلیک گلوله، صورت، سینه و اندام تناسلی زنان معترض را هدف قرار می‌دهند.

نیروهای حکومتی در ایران به صورت و اندام تناسلی زنان شلیک می کنند!

پزشکان و پرستارانی که برای جلوگیری از دستگیری معترضان را به طور مخفیانه معالجه می کردند به این روزنامه لندنی گفتند که وقتی متوجه شدند زنان معترض اغلب زخم‌های متفاوتی نسبت به معترضان مرد متحمل می شوند که معمولاً از ناحیه پاها، باسن و پشت‌شان مورد اصابت گلوله قرار می گیرند.

گاردین افزود، تصاویری که پزشکان در اختیار این روزنامه قرار داده اند، زخم‌های شدید در سراسر بدن تظاهرکنندگان را نشان می دهد که ناشی از شلیک گلوله های ساچمه‌ای نیروهای امنیتی از فاصله نزدیک است.

این روزنامه با ده پزشک و کادردرمان گفت‌وگو کرده که نخواسته‌اند نامشان فاش شود و نسبت به شدت جراحات که می تواند صدها تن از معترضان جوان را در ایران آسیب دائمی وارد کند، هشدار داد.

می خواهند زیبایی این زنان را از بین ببرند!

یکی از پزشکان در استان اصفهان به گاردین گفت که او معتقد است نیروهای امنیتی به طور متفاوت از مردان معترض به تظاهرکنندگان زن تیراندازی می کنند، «زیرا می خواهند زیبایی این زنان را از بین ببرند».

این پزشک افزود: خانم ۲۰ ساله ای را که دو گلوله به اندام تناسلی اش اصابت کرده بود را مداوا کردم، ده گلوله دیگر در داخل ران فرو رفته بود که به راحتی برداشته شدند، اما این دو گلوله چالش‌برانگیز بود زیرا بین مجرای ادرار و دهانه واژن قرار گرفتند.