تظاهرات مردم ايران در اعتراض به اعدام محسن شکاری
تظاهرات مردم ايران در اعتراض به اعدام محسن شکاری

تظاهرات مردم ايران در اعتراض به اعدام محسن شکاری؛ تصاویر ویدئویی نشان می‌داد که جمعی از مردم تهران شامگاه پنج‌شنبه هفدهم آذر ماه در چندین منطقه از خیابان ستارخان با برپایی تجمع ضد حکومتی، و سر دادن شعار «می‌کشم، می‌کشم، آنکه برادرم کشت»، به اعدام محسن شکاری، از معترضان بازداشت شده در اعتراضات سراسری، اعتراض کردند.

تظاهرات مردم ايران در اعتراض به اعدام محسن شکاری

خیابان ستارخان تهران همان منطقه ای است که محسن شکاری پس از شرکت در راهپیمایی اعتراضی شامگاه سوم مهرماه در این منطقه بازداشت شد.

قوه قضائیه رژیم ایران، اين معترض ۲۳ ساله را به دلیل «بستن خیابان ستارخان» در جریان تجمع اعتراضی سوم مهر ماه به محاربه متهم کرد.

حکم اعدام محسن شکاری

حکم اعدام این جوان معترض توسط ابوالقاسم صلواتی رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران صادر و حکم اعدام صبح پنجشنبه با اعدام محسن شکاری اجرا شد.

جمعی از تظاهرکنندگان در اعتراض به اعدام این جوان معترض ازاوایل شامگاه امروز پنجشنبه در مناطق مختلفی از خیابان ستارخان و خیابان های اطراف تجمع کرده و شعار «محسن ما رو بردن، جنازه‌شو آوردن» سر دادند.

در تظاهرات شامگاه پنجشنبه در ستارخان، معترضان شعارهای “«می‌کشم، می‌کشم، آنکه برادرم کشت” و “مرگ بر خامنه ای” سر دادند.

جمعی از تظاهرکنندگان در تقاطع خیابان خسرو و ستارخان با برپایی تجمع و سردادن شعارهای ضد حکومتی به اعدام محسن شکاری اعتراض کردند.