درگیری فیزیکی شدید سرمربیان نساجی و هوادار در ترکیه
درگیری فیزیکی شدید سرمربیان نساجی و هوادار در ترکیه

درگیری فیزیکی شدید سرمربیان نساجی و هوادار در ترکیه؛ ساکت الهامی و دستیارانش در سالن غذاخوری، با حمید مطهری مدیر فنی و اسماعیل اسماعیلی سرپرست تیم نساجی (تیم سابق الهامی) درگیر شدند، و به زد و خورد پرداختند.

درگیری فیزیکی شدید سرمربیان نساجی و هوادار در ترکیه

در حال حاضر بسیاری از تیم های ایرانی از جمله تراکتور، نساجی و هوادار در کمپ گرین پارک کاراتپه اردوی خارجی خود را برپا کرده اند.

صبح ديروز ساکت الهامی و دستیارانش در سالن غذاخوری، با حمید مطهری مدیر فنی و اسماعیل اسماعیلی سرپرست تیم نساجی (تیم سابق الهامی) درگیر شدند، و به زد و خورد پرداختند.

جزییات این حادثه چیست؟

درگیری مربیان نساجی و هواداران در ترکیه ظاهرا ناشی پزشک فصل گذشته که با الهام به این تیم رفته بود همچنان با قائم شهرها قرارداد دارد.

و با توجه به حضور نساجی و هوادار در اردوی استانبول، حمید مطهری روز گذشته خواستار بازگشت این پزشک به نساجی شد، این موضوع باعث شده که الهامی به مطهری حمله‌ور شده و دو نفر با هم درگیری شوند.
به گفته شاهدان، ساکت الهامی و دستیارش، عادل باباپور، ضمن تهدید و ارعاب برای مطهری و دستیارانش و کمک هایش خط و نشان کشیدند که دیگر اجازه فعالیت در فوتبال ایران را به آنها نمی دهند!

عربده‌کشی و داد فریاد کادر فنی تیم هواداران در اتاق غذاخوری هتل گرین پارک باعث تعجب و شگفتی حاضران و تاسف اعضای دو تیم شد!