نجف آباد
چرا نماینده نجف آباد دیوار دانشگاه آزاد را تخریب کرد؟

ویدئویی در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت که نشان می داد ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف آباد در مجلس، سوار بر لودر دستور تخریب دیوار دانشگاه آزاد این شهر را می‌دهد، بازتاب زیادی داشته است.

تخریب دیوار دانشگاه آزاد توسط نماینده مجلس

تخریب دیوار دانشگاه آزاد توسط نماینده مجلس؛ ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف آباد در مجلس، سوار بر لودر دستور تخریب دیوار دانشگاه آزاد این شهر را می‌دهد،

و روابط عمومی دانشگاه آزاد روز گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دانشگاه آزاد در اجرای این طرح همکاری می کند، اما یکی از نمایندگان مجلس سه شنبه هفته گذشته در اقدامی “کاملاً غیرقانونی و خارج از عرف و بدون هماهنگی قبلی”. و بدون «اخذ مجوز» دستور تخریب را صادر کرد.

چرا نماینده نجف آباد دیوار دانشگاه آزاد را تخریب کرد؟

چرا نماینده نجف دیوار دانشگاه آزاد را تخریب کرد؛ اکانت روز جمعه روزنامه شرق در توییتر نوشت که بحث مربوط به احداث «زیرگذر در جوار دانشگاه» بوده و «طی کردن روال اداری و قانونی احداث زیرگذر، باعث شد تا حوصله نماینده سر برود و سوار بر لودر شده و دستور حمله را صادر کند.”

بر اساس این گزارش، قرار بود برای این طرح «چهار هزار مترمربع زمین واقع در حاشیه جنوبی» دانشگاه نجف آباد اختصاص یابد، اما نماینده مجلس قبل از ورود به مراحل اداری، با انعقاد توافقنامه، «تخریب دیوار دانشگاه» را انجام داد.

آقای ابوترابی در گفت و گو با سایت باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صدا و سیما با بیان اینکه به دلیل «درگیر کاغذبازی» یک ماهه و تاخیر در اجرای طرح، گفت: «با مسئولیت خودم دیوار را خراب کردیم تا عقب‌نشینی لازم انجام شود”