شهبانو فرح پهلوی به کارزار #نه_به_جمهوری_اسلامی پیوست

شهبانو فرح پهلوی به کارزار #نه_به_جمهوری_اسلامی پیوست، شهبانو فرح پهلوی با انتشار عکسی از خود اعلام کرد که به کارزار #نه_به_جمهوری_اسلامی پیوست و از آن حمایت مى كند.

فرح پهلوی به کارزار #نه_به_جمهوری_اسلامی پیوست

شهبانو فرح پهلوی ، ملکه سابق ایران ، با انتشار این عکس در شبکه های اجتماعی ، به کمپین #نه_به_جمهوری_اسلامی، پیش از این صدها شخصیت برجسته ایرانی بیانیه هایی در حمایت از این کارزار صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: “این صدای مردمی است که مصمم هستند تا بساط جمهوری اسلامی این مانع اصلی دستیابی به آزادی ، سعادت ، دمکراسی ، پیشرفت و حقوق بشر را برچینند.”

“گسترش کارزار” نه به جمهوری اسلامی “، همراه با سایر جنبش های سیاسی و مدنی ، نویدگرایی و همگرایی بیشتر مبارزات آزادیخواهانه و عدالت‌جویانه مردم ایران برای رهایی از یک دولت غیرانسانی است. اخیراً ، تعدادی فیلم و تصویر در حمایت از کمپین “نه به جمهوری اسلامی” توسط شهروندان و تعدادی از چهره های ایرانی در داخل و خارج از کشور منتشر شده است.

هم‌میهنان رنج‌دیده‌ام دست در دست، این دوران تاریک را پشت سر می‌گذارند

در آستانه سال 1400 ، ملکه فرح پهلوی پیامی درباره سنت باستانی نوروز و نقش آن در همبستگی ملی و همچنین ارزش نمادین این رویداد در زنده نگه داشتن شادی و امید در چالش های 42 ساله مردم ایران در روزگار حاکمیت جمهوری اسلامی و روزهای تلخ اپیدمی کرونا.
وی خطاب به ایرانیان در سراسر جهان گفت: “من مطمئن هستم كه همه هموطنان من رنج‌دیده‌ام دست در دست در این دوره تاریک را پشت سر می‌گذارند و نور آزادی دوباره به میهن ما خواهد تابید.”

شهبانو فرح پهلوی. بزرگترین آرزوی من برای ایران دموکراسی و آزادی برای مردم است