فرودگاه كابل
۷ کشته در ازدحام اطراف فرودگاه كابل

ارتش بریتانیا یکشنبه ، ۳۱ مرداد ، اعلام کرد که به خاطر فرار افراد از افغانستان، پس از تسلط طالبان، به‌وجود آمده است، هفت غیرنظامی افغان کشته شدند.

۷ کشته در ازدحام اطراف فرودگاه كابل

۷ کشته در ازدحام اطراف فرودگاه كابل؛ ارتش بریتانیا، اعلام کرد که به خاطر فرار افراد از افغانستان، پس از تسلط طالبان، به‌وجود آمده است، هفت غیرنظامی افغان کشته شدند.

به گزارش آسوشیتدپرس ، ارتش بریتانیا گزارش داد که حملات هوایی طالبان به همراه افرادی که قصد داشتند از طریق فرودگاه کابل از کشور خارج شوند ، ساکنان را مجبور به فرار کرده و در این حمله هفت نفر کشته شدند.

پیشتر ، در اولین روز هجوم هزاران نفر به فرودگاه کابل ، پنج غیرنظامی در نزدیک باند کشته شدند و دو نفر نیز که خود را به چرخ یک هواپیمای نظامی آمریکایی نگه داشته بودند ، پس از بلند شدن زمین خوردند.

جان باختن شمار بیشتری از افراد فراری از کشور هستند زیرا آسوشیتدپرس گزارش داد که تهدید جدید داعش در افغانستان باعث شد تا هواپیماهای نظامی آمریکایی برای حمل افراد، عملیاتی به شکل فرود و برخاست سریع را در فرودگاه بین‌المللی کابل انجام دهند.

فرودگاه کابل بسته شد

وزارت خارجه آمریکا از تعطیلی فرودگاه کابل به مدت 48 ساعت برای تخلیه و انتقال افرادی که وارد این فرودگاه شده اند ، خبر داد.

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز ، به نقل از وزارت دفاع انگلیس ، هرج و مرج در اطراف فرودگاه کابل هفت کشته برجای گذاشت.