بورس
۵۰ میلیون ایرانی در بورس مالباخته شدند

۵۰ میلیون ایرانی در بورس مالباخته شدند، در حالی که اعتراضات سهامداران متضرر در بورس در هفته های اخیر شدت یافته است ، نماینده تبریز در صحن مجلس از “مال‌باختگی ۵۰ میلیون ایرانی” خبر داد.

۵۰ میلیون ایرانی در بورس مالباخته شدند

در حالی که اعتراضات سهامداران متضرر در بورس در هفته های اخیر شدت یافته است ، نماینده تبریز در صحن مجلس از “مال‌باختگی ۵۰ میلیون ایرانی” خبر داد.

احمد علیرضابیگی ، یکی از اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراها ، در جریان حضور وزیر اقتصاد و دارایی در مجلس نمایندگان برای پاسخ به سوالات نمایندگان ، نشان می دهد ملت ایران “از دولت اعتماد ندارد. ” و گفت: هیچ دلیل واضحی برای این بی اعتمادی بیش از مال‌باختگی 50 میلیون ایرانی در بورس اوراق بهادار تحت مسئولیت شما وجود ندارد. ”

اعتراضات سهامداران مالباخته بورس

نماینده تبریز خطاب به فرهاد دژپسند: به واسطه این تقصیر محرز شما ، چند نفر به دلیل انتقام جوییدر صفوف مخالفان نظام جمهوری اسلامی قرار گرفتند؟

این سخنان نماینده تبریز در حالی بیان می شود که اعتراضات سهامداران مالباخته بورس که از پاییز سال گذشته آغاز شده ، در هفته های گذشته شدت گرفته است.

سهامداران خواستار برکناری وزیر اقتصاد و محاکمه مدیران بورس در اعتراض به سقوط بورس شدند.با شدت گرفتن اعتراض ها در دی‌ماه ، حسن قالیباف اصل،‌ رییس سابق سازمان بورس،‌ از سمت خود کناره‌گیری کرد.

مالباختگان معترض شعارهای ضد دولتی و مقامات ارشد جمهوری اسلامی از جمله حسن روحانی و ابراهیم رئیسی و همچنین مقامات اقتصادی دولت سر دادند.