۱۰ زن در مجلس عروسی در سیاهکل به دلیل استنشاق گاز مشکوک مسموم شدند
۱۰ زن در مجلس عروسی در سیاهکل به دلیل استنشاق گاز مشکوک مسموم شدند

۱۰ زن در مجلس عروسی در سیاهکل به دلیل استنشاق گاز مشکوک مسموم شدند؛ خبرگزاری کار ایران با استناد به گفته فرماندار سیاهکل در استان گیلان، از مسمومیت ۱۰ نفر در یک مجلس عروسی به دلیل استنشاق گاز مشکوک خبر داد.

۱۰ زن در مجلس عروسی در سیاهکل به دلیل استنشاق گاز مشکوک مسموم شدند

در تاریخ دوم فروردین، خبرگزاری کار ایران با استناد به گفته فرماندار سیاهکل در استان گیلان، از مسمومیت ۱۰ نفر در یک مجلس عروسی به دلیل استنشاق گاز مشکوک خبر داد.

به گفته امین بابایی، فرماندار سیاهکل، در شامگاه سه‌شنبه، ۱۰ نفر از میهمانان در مجلس عروسی به دلیل استنشاق گاز دچار سرفه و بدحالی شده و به بیمارستان منتقل شدند. تمامی افراد مسموم‌شده زن بودند و هشت نفر از آنها از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

علت اين حادثه؟

اما با وجود این خبر، فرماندار سیاهکل در ادامه سخنانش اصل خبر انتشار گاز را زیر سؤال برده و گفته است که علت دقیق حادثه و صحت انتشار گاز در مجلس عروسی در حال بررسی توسط مقامات انتظامی و امنیتی است.

“فرماندار سیاهکل در حالی که به استنشاق گاز از سوی افرادی در مراسم عروسی اشاره کرده بود، در ادامه سخنانش، اصل خبر انتشار گاز را به شدت تردید کرد و اعلام کرد که علت دقیق حادثه و صحت انتشار گاز در مجلس عروسی در دست بررسی مقامات انتظامی و امنیتی است. در مورد مسمومیت‌های مشکوک در مدارس ایران نیز، بیش از ۱۳ هزار دانش‌آموز به دلیل مسمومیت مرموز مبتلا شده‌اند، اما هنوز ابعاد این موضوع روشن نیست و اطلاع‌رسانی رسمی در این خصوص صورت نگرفته است.”