نازنین زاغری
یک روزنامه وابسته به سپاه از احتمال افشاگری نازنین زاغری ابراز نگرانی کرد

روزنامه «جوان» وابسته به سپاه پاسداران نوشت: از این به بعد باید منتظر ماند و دید که او چگونه به “دروغ‌پردازی علیه جمهوری اسلامی” خواهد پرداخت.

یک روزنامه وابسته به سپاه از احتمال افشاگری نازنین زاغری ابراز نگرانی کرد

در پی بازگشت نازنین زاغری به بریتانیا ، روزنامه «جوان» وابسته به سپاه پاسداران از اظهارات احتمالی وی و احتمال افشاگری او در رسانه های فارسی زبان خارج از کشور ابراز نگرانی کرد.

جوان نوشت از این به بعد باید منتظر ماند و دید که او چگونه به “دروغ‌پردازی علیه جمهوری اسلامی” خواهد پرداخت.

بازگشت نازنین زاغری به بریتانیا

نازنین زاغری رتکلیف پس از شش ساله و انوشه آشوری پنج سال بعد در صبح روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه در فرودگاهی در بریتانیا به خانواده های خود پیوستند.

خانم زاغری ۴۳ ساله، و آقای آشوری، ۶۷ ساله به جرم جاسوسی در ایران زندانی شده اند و هرگز این اتهام را نپذیرفتند. مقامات قضایی جمهوری اسلامی هیچ مدرکی دال بر جرم بودن آنها منتشر نکرده اند.

مقامات بریتانیایی روز چهارشنبه اعلام کردند که نازنین زاغری-رتکلیف و انوشه آشوری، دو زندانی بریتانیاییِ دوتابعیتى، آزاد شده و فرودگاه تهران را ترک کردند.

در پی انتشار این خبر، رسانه های رسمی عمان عصر چهارشنبه گزارش دادند که این دو نفر با دو تابعیتی برای «آماده شدن برای بازگشت به بریتانیا» با پرواز نیروی هوایی به نیروی هوایی سلطنتی عمان وارد مسقط پایتخت عمان شده اند.