کلاب‌ هاوس
کلاب‌ هاوس فیلتر شد

کلاب‌ هاوس فیلتر شد، از ديروز ۱۹ فروردین دسترسی به شبکه اجتماعی کلاب هاوس از طریق تلفن همراه اول امکان پذیر نبود و از نیمه شب امروز ۲۰ فرورین کاربران ایرانسل امکان دسترسی به این شبکه اجتماعی بر پایه صوت را ندارند.

کلاب‌ هاوس فیلتر شد

از ديروز (۱۹ فروردین) دسترسی به شبکه اجتماعی برنامه کلاب هاوس از طریق تلفن همراه اول امکان پذیر نبود و از نیمه شب (۲۰ فرورین) کاربران ایرانسل امکان دسترسی به این برنامه بر پایه صوت را ندارند.

طبق بررسی های انجام شده ، این شبکه در اپراتورهای تلفن همراه فیلتر شده و دستور انحلال کلاب هاوس نیز به اپراتورهای تلفن همراه گزارش شده است. این برنامه هنوز از طریق اپراتورهای ثابت در دسترس است

درخواست جمهوری‌خواهان برای تحریم مقامات ایرانی در برنامه کلاب هاوس

ظریف در کلوپ هاوس در تاریخ 31 مارس در دفاع از توافق ایران و چین که هدف چندین هزار نفر بود سخنرانی کرد.

رئیس کارگروه امنیت ملی در کمیته تحقیقات جمهوری خواهان، جو ویلسون، و یکی از امضاکنندگان امنیت اظهار داشت: هرگز شعار مرگ بر آمریکا را متوقف نکرد و این شعار یک هدف برای آنها است.

این گفتگو که در سایت های شبکه های اجتماعی “کلاب هاوس” با حضور ظریف و سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ایران انجام شد ، مربوط به توافق نامه ایران و چین بود.

کمیسیون تحقیق جمهوری خواهان در نامه ای به دیویسون نوشت: “این اتاق بستری بود برای آقای ظریف برای گسترش تبلیغات رژیم به هزاران نفر. آقای ظریف یک مقام ارشد ایرانی و یکی از برجسته ترین حامیان مالی تروریسم در جهان است. شعارهایی از جمله “مرگ بر ایالات متحده و مرگ بر اسرائیل ، و او مسئول نقض شدید حقوق بشر است. انسان علیه مردم خود است.”

در این نامه اضافه شده است: “ظریف ، که در این کلاب هاوس حساب دارد ، همچنین به موجب عضویت در شبکه حمایت از رهبر معظم ایران ، آیت الله علی خامنه ای ، با دستورالعمل شماره 13876 مجازات شد.”