آذری جهرمی
آذری جهرمی: از توسعه اپلیکیشن های ایرانی شبیه کلاب هاوس حمایت می کنیم

آذری جهرمی: از توسعه اپلیکیشن های ایرانی شبیه کلاب هاوس حمایت می کنیم، محمد جواد آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات ، در مورد کلاب‌هاوس به ایسنا گفت که نگرانی صداوسیما از اجرای آن را درک نکرده است.


وی افزود گفتگوی صوتی نوآوری جدیدی در فضای مجازی است و علاوه بر استفاده از آن ، “ما از توسعه پلت‌فرم‌های ایرانی نیز استقبال و حمایت می کنیم”.

اعتراض صداوسیما و روزنامه کیهان به کلاب‌هاوس

کیهان نوشت: “گاهی اوقات ، در میان برخی از مقامات کشورمان در حوزه های فرضی یا عملیاتی دیگر ، به جای حمایت از شبکه های اجتماعی محلی و فرهنگ سازی در استفاده از آنها ، شاهد سبقت عجیب و اشتها آور از استفاده از پیام رسان های خارجی هستیم!”

به عنوان مثال ، برنامه صوتی جدید آمریکایی که به تازگی در کشور ما راه اندازی شده است ، این روزها به حضور تعداد زیادی از وزرا و مقامات دولتی تبدیل شده است و شاید این حضور و تبلیغات به شناسایی بیشتر این پیام رسان های غیر بومی کمک کند.

توسعه اپلیکیشن های ایرانی شبیه کلاب هاوس

وزیر ارتباطات در پاسخ به به سوالی در مورد کلاب‌هاوس و اعتراض روزنامه صداوسیما و روزنامه کیهان و احتمال فیلتر آن گفت: “اینکه فضای مجازی، مجادلات و فحاشی را به گفتگو و تعامل اجتماعی سوق داده امیدواریم . ایجاد فضای گفتگو باید مورد استقبال قرار گیرد.

آذری جهرمی افزود: “ناراحتی صداوسیما مانند بسیاری از رفتارهای دیگر آنها درک نمی کنم. کسانی که به دنبال افزایش همبستگی ملی هستند از این گفتگوها حمایت می کنند. ما همچنین از توسعه پلتفرم‌های ایرانی استقبال و حمایت می کنیم. “