کشته شدن یک بسیجی حین بازداشت معترضان
کشته شدن یک بسیجی حین بازداشت معترضان

رسانه های نزدیک به سپاه پاسداران از کشته شدن یک بسیجی به نام مجید یوسفی در شهر آستانه اشرفیه خبر دادند و نوشتند که وی در جریان بازداشت معترضان و در پی برخورد شدید یک خودرو کشته شده است.

کشته شدن یک بسیجی حین بازداشت معترضان

خبرگزاری فارس از سپاه پاسداران با بیان اینکه مجید یوسفی از بسیجیان و سابقه حضور در جنگ سوریه است، گفت: وی اهل آستانه اشرفیه از توابع کیاشهر از منطقه نزدیک آستانه است و هنگامی کشته شده که «راننده یک دستگاه سواری تندر ۹۰ با سرعتی جنون‌آمیز به سمت نیروهای امنیتی حرکت کرده» است.

خبرگزاری مهر زمان کشته شدن این بسیجی را شامگاه سه شنبه ۱۷ آبان ماه اعلام کرد، اما نوشت که وی هنگام دستگیری معترضانی که «در روزهای گذشته اموال عمومی را به آتش کشیده و تخریب کرده بودند» کشته شد.

سه نیروی امنیتی نیز مجروح شدند

برخی منابع همچنین گزارش دادند که در جریان برخورد خودرو با تعدادی از اعضای بسیج و سپاه پاسداران در کیاشهر، علاوه بر کشته شدن مجید یوسفی، سه نیروی امنیتی نیز مجروح شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

پیش از این، مقامات سپاه پاسداران روز پنجشنبه دوازدهم آبان ماه از کشته شدن یکی دیگر از نیروهای امنیتی به نام حمید پورنوروز در تظاهرات شبانه مردم در لاهیجان خبر داده بودند.

در گزارش رسانه دولتی ایران، دو مرد کشته شده در آستانه اشرفیه و لاهیجان به عنوان «مدافعان حرم» معرفی شدند.