حادثه
چهار کشته و ۲۲ زخمی در دو حادثه جاده‌ای

چهار کشته و ۲۲ زخمی در دو حادثه جاده‌ای، چهار مهاجر کشته و ۲۲ نفر مجروح در دو حادثه جاده‌ای جداگانه در جنوب شرق ایران شدند.

فریبرز رشدی ، رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه زاهدان ، پنجشنبه ، گفت که یک دستگاه وانت حامل مهاجران غیرقانونی در محور خاش زاهدان واژگون شد و 22 مجروح و 2 کشته برجای گذاشت.

چهار کشته و ۲۲ زخمی در دو حادثه جاده‌ای

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه زاهدان ، ديروز ، گفت که یک دستگاه وانت حامل مهاجران غیرقانونی در محور خاش زاهدان واژگون شد و 22 مجروح و 2 کشته برجای گذاشت.

آقای راشدی همچنین قاچاق سوخت و شهروندان غیرقانونی را یکی از مشکلات عمده در جاده های استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد که به گفته وی جان بسیاری از شهروندان استان را گرفت و هزینه های گزاف پزشکی را به دانشگاه علوم پزشکی استان تحمیل کرد

سه نفر بر اثر واژگونی تاکسی کشته شدند

در حادثه مشابه دیگری که روز پنجشنبه در محور زرند-ریحانشهر در استان کرمان رخ داد ، سه نفر بر اثر واژگونی تاکسی کشته شدند و یک مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شد.

محمد صابری ، رئیس بخش اورژانس کرمان ، هنگام اعلام این خبر گفت که این حادثه دو فوت با شهروندان افغانستان فاصله دارد و یک مرد و یک ایرانی زخمی شده است.

هر از گاهی اخبار مربوط به مرگ و جراحات مهاجران غیرقانونی در جاده های شرق کشور قرار می گیرد.

مهمترین حادثه مربوط به به تردد غیرمجاز اتباع خارجی به به خردادماه امسال برمی گردد. در تاریخ ۱۵ خرداد، بر اثر انفجار یک ماشین بمب و آتش گرفتن آن در یزد ، سه غیرنظامی افغان کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند.