چرا خبرگان رهبری با خامنه‌ای دیدار نکردند؟
چرا خبرگان رهبری با خامنه‌ای دیدار نکردند؟

چرا خبرگان رهبری با خامنه‌ ای دیدار نکردند؟؛ اعضای شورای خبرگان رهبری در پایان دهمین جلسه رسمی خود در روز پنجشنبه ۱۷ شهریور برخلاف روزهای اخیر با علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی دیدار نکردند. این موضوع در شبکه های اجتماعی بازتاب داشت.

چرا خبرگان رهبری با خامنه‌ ای دیدار نکردند؟

اجلاس امسال «خبرگان رهبرى» مصادف با بحث جانشینی رهبری و جانشینی مجتبی خامنه ای بود. پیش از این غیبت حدود ۳۰ نماینده این مجلس در جلسه افتتاحیه خبرساز شده بود.

در برنامه دهمین اجلاس رسمی کانون خبرگان رهبری که پیش از این دیدار در رسانه ها منتشر شد، اعلام شد که اعضای این مجلس صبح ۱۷ شهریور پس از حضور در مقبره روح الله خمینی، «به دیدار رهبری می‌روند.

جانشینی مجتبی خامنه‌ای

اعضای شورای خبرگان رهبرى در پایان دهمین جلسه رسمی خود در روز پنجشنبه ۱۷ شهریور برخلاف روزهای اخیر با علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی دیدار نکردند. این موضوع در شبکه های اجتماعی بازتاب داشت.

نشست امسال «خبرگان رهبرى» مصادف با بحث موروثی شدن رهبرى و جانشینی مجتبی خامنه ای بود. پیش از این غیبت حدود ۳۰ نماینده این مجلس در جلسه افتتاحیه خبرساز شده بود.

در برنامه دهمین اجلاس رسمی کانون خبرگان رهبری که پیش از این دیدار در رسانه ها منتشر شد، اعلام شد که اعضای این مجمع پس از حضور در مقبره روح الله خمینی، «به دیدار رهبری می‌روند».