چاقوکشی در دانشگاه کرمان؛ حمله به دانشجوی دختر در دانشگاه باهنر کرمان!
چاقوکشی در دانشگاه کرمان؛ حمله به دانشجوی دختر در دانشگاه باهنر کرمان!

چاقوکشی در دانشگاه کرمان؛ چند روز پس از انتشار ویدئویی که نشان می‌داد یک دانشجوی دختر در دانشگاه هنر کرمان با چاقو آسیب دیده است، ماموران حراست این دانشگاه واکنش فوری نشان نداده‌اند.

چاقوکشی در دانشگاه کرمان؛ حمله به دانشجوی دختر در دانشگاه باهنر کرمان!

گزارش‌ها حاکی است که چند روز پس از انتشار ویدئویی که نشان می‌داد یک دانشجوی دختر در دانشگاه هنر کرمان با چاقو آسیب دیده است، ماموران حراست این دانشگاه واکنش فوری نشان نداده‌اند. این امر باعث انتقاد شوراهای صنفی دانشجویان شده است.

در روزهای گذشته، کانال تلگرامی شوراهای صنفی دانشجویان کشور یک ویدئو منتشر کرده است که نشان می‌دهد یک دختر دانشجو با ضربات چاقو آسیب دیده است. طبق اعلام شوراها، این حادثه در تاریخ ششم خردادماه در دانشگاه هنر کرمان رخ داده است و این زن جوان به دلیل “انگیزه ناموسی” هدف حمله قرار گرفته است.

به گزارش کانال تلگرامی شوراهای صنفی دانشجویان، براساس شاهدان حادثه، حراست دانشگاه در زمان وقوع حمله به دانشجوی دختر “در حال بازرسی لباس دختران بوده است” و “در انفعال محض به سر می‌برده تا جایی که در نهایت خود دانشجویان توانسته‌اند مانع از صدمه رساندن بیشتر فرد ضارب شوند”.

دانشجوی دختر پس از حادثه “در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد”

در گزارشی که روز چهارشنبه، دهم خردادماه توسط کانال تلگرامی شورا منتشر شد، اعلام شده است که دانشجوی دختر به دلیل “صدمه جدی” پس از حادثه “در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد”.