پیام محمدعلی زم پدر
محمدعلی زم

پیام محمدعلی زم پدر روح الله زم در مراسم سالگرد قتل حکومتی فرزند؛ محمدعلی زم در سخنرانی خود در جمع حاضران در روز دوشنبه ٢٢ آذر ۱۴۰۰، در این مراسم ضمن متهم کردن قوه قضائیه و مسئولان و عدم عدالت در جامعه از طرح صیانت فضای مجازی مجلس انتقاد شدید کرد و آن را در تضاد با معیار جمهوری و اسلامی دانست.

 

روح الله زم
پیام محمدعلی زم پدر روح الله زم در مراسم سالگرد قتل حکومتی فرزندش

پیام محمدعلی زم پدر روح الله زم در مراسم سالگرد قتل حکومتی فرزندش

ديروز اولین سالگرد قتل روح‌الله زم، روزنامه‌نگار و موسس آمد نیوز بر سر مزار وی برگزار شد.

پدر روح الله زم در این مراسم به شرح جنایاتی که در حق فرزندش از سوی سران جمهوری اسلامی و نهادهای امنیتی و قضایی در بازجویی‌ها و شکنجه‌های روحی و روانی متعدد روا داشته شد.

پدر روح‌الله زم لباس روحانیت را از تن خود در آورد

پدر روح‌الله زم، مدیر اعدام‌شده کانال تلگرامی «امدنیوز» روز دوشنبه ۲۲ آذرماه بر سر مزار فرزندش در تلگرام از پرونده‌سازی در جهت محاکمه و خلع لباس خود خبر داد و لباس روحانیت را از تن در آورد.

بر اساس ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی، از سخنرانی محمدعلی زم در این مراسم، وی گفت: «امروز برای من پرونده‌سازی می‌کنند و از این و آن شهادت می گیرند، زیرا شاید من لایق این لباس روحانیت نیستم، مثلاً من این عبا و این عمامه را اینجا به کسانی که با پول این ملت و امکانات این ملت هزینه می‌کنند برای که این‌ها را بنشانند و وادار به دروغ و اجبار علیه من کنند. من خودم لباسم را در می‌آورم و تقدیم می‌کنم به شما.