شهبانو فرح پهلوی

شهبانو فرح پهلوی با انتشار پیامی در توییتر خطاب به میهنان ایران تایید کرد که از بیمارستان مرخص شده و اینکه حالش خوب است.

دفتر شهبانو با انتشار توییتی در توییتر فاش کرد که شهبانو فرح بیمار است و روز جمعه، ۱۹ فروردین، به دلیل عوارض جانبی دارویی به بیمارستان منتقل شده است.

دفتر شهبانو در بیانیه ای خود اعلام کرد: «شهبانو فرح پهلوی به دلیل عوارض جانبی دارویی برای مراقبت و درمان در بیمارستان بستری شده اند. خوشبختانه تدابیر درمانی پزشکان ایشان مؤثر افتاده و انتظار می رود که بزودی بهبودی کامل حاصل شود».

شهبانو پس از بهبودی و ترخیص از بیمارستان، در پیامی صوتی از همه مردمی که در مدت بستری بودن او جویای احوالش بودند صمیمانه تشکر کرد.

علیاحضرت شهبانو گفت: «از همه شما هم‌میهنان عزیز که به دلیل عوارض جانبی دارویی در بیمارستان بستری بودم، با مهربانی جویای حال من بودید، صمیمانه سپاسگزارم». 

وی تاکید کرد: «خوشبختانه روند درمان به خوبی پیش رفت و امروز عصر بیمارستان را ترک کردم. به امید پیروزی نور بر تاریکی و آزادی ایران زمین».

این بیانیه نگرانی کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت که با ابراز عشق به شهبانو و خاندان پهلوی، آرزوی شفای عاجل برای شهبانو کردند و موجی از پیام ها را با آرزوی سلامتی و بهبودی برای وی ارسال کردند.