نماینده خامنه‌ای
احمد علم‌الهدی، نماینده خامنه‌ای در استان خراسان رضوی

احمد علم‌الهدی، نماینده خامنه‌ای در استان خراسان رضوی از تصویب نشدن طرح محدودسازی فضای مجازی در کشور توسط شورای عالی فضای مجازی و مجلس انتقاد کرد.

اظهارات توهین آمیز علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی مطرح شد که وی خطاب به نمایندگان گفت: «دشمن تا حلق ما آمده، چرا طرح صیانت را تصویب نمی‌کنید؟».

وی اظهار داشت: «پیام دیگر برای مجلس و مسئولان است؛ شورای عالی فضای مجازی چندین سال است تشکیل شده اما آفتابه؛ لگن هفت دست؛ شام و ناهار هیچی».

نماینده خامنه‌ای در استان خراسان رضوی ادامه داد: «شورای عالی فضای مجازی چه می‌کند؟ مجلس هم هر روز یک افسانه درست می‌کند؛ یک روز طرح صیانت؛ یک روز طرح تنظیم‌گرایی؛ چرا اینقدر معطل هستید؟».

◊  «دشمن در دشمنی خود جدی است» – نماینده خامنه‌ای در خراسان رضوی

وی افزود: «دشمن قرار است چه کند که شما به فکر مقابله با جریان ولنگار رسانه‌ای باشید؟ جوابی برای خدا دارید؟ رویتان می‌شود امام زمان را صدا بزنید؟»

علم‌الهدی همچنین درباره حادثه حمله به سه روحانی گفت: «دشمن در دشمنی خود پای همه چیز ایستاده و جریان تکفیری؛ پیاده‌نظام آمریکایی است و برحسب اعتراف وزیر خارجه اسبق آمریکا تاسیس شده‌اند تا پیاده نظام آمریکا در منطقه باشند و فساد و جنایت کنند».

وی تاکید کرد: «دشمن در دشمنی خود جدی است. از قصد این جنایت را در حرم رضوی صورت دادند تا دشمنی خود با اهل بیت را نشان دهند اما آنچه در مقابل دشمن، سد ایجاد کرده مسئله ولایت‌مداری مردم است».