شاهزاده رضا پهلوی
پیام شاهزاده رضا پهلوی در حمایت از خیزش شهروندان معترض در خوزستان

شاهزاده رضا پهلوی: امروزه در نتیجه کفایتی رژیم ، خوزستان مانند سایر استانهای ایران فاقد آب است و مردم و جوانان آن از فقر ، بیکاری و تبعیض رنج می برند.

پیام شاهزاده رضا پهلوی در حمایت از خیزش شهروندان معترض در خوزستان

پیام شاهزاده رضا پهلوی؛ شاهزاده رضا پهلوی در پیامی در توییتر برای حمایت از قیام شهروندان معترض در خوزستان نوشت: خوزستان با داشتن خاک حاصلخیز و رودخانه های پرآب ، هزاران سال قلب تپنده تمدن و فرهنگ ایران باستان بوده است. زادگاه پادشاهی ایلام و پایتخت زمستانی داریوش بزرگ.

امروزه در نتیجه ی‌کفایتی رژیم ، خوزستان مانند سایر استانهای ایران فاقد آب است و مردم و جوانان آن از فقر ، بیکاری و تبعیض رنج می برند.

این درد ملی با همبستگی ملی در ریشه‌کن کردن عامل اصلی آن ، يعنى جمهوری اسلامی ، با درمان می شود. فردای آزادی ، در کنار هم ، خوزستان را دوباره خواهیم ساخت ، همانطور که همه ایران را دوباره خواهیم ساخت.

تظاهرات در خوزستان در اعتراض به بى آبى

براساس گزارش های منتشر شده در شبکه های اجتماعی ، اعتراضات به کم آبی در شهرهای استان خوزستان در روز جمعه ۲۵ تیرماه برای دومین روز متوالی ادامه داشت.

با این حال ، گزارش ها حاکی از آن است که برای دومین روز متوالی ، تجمع های اعتراضی در شهرهای اهواز ، سوسنگرد ، کوت عبدالله و شادگان برگزار شده است.