شاهزاده رضا پهلوی
شاهزاده رضا پهلوی خواستار ادامه تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی شد

شاهزاده رضا پهلوی خواستار ادامه تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی شد، شاهزاده رضا پهلوی در پیامی جدید با اشاره به طرح ربودن مسیح علی نژاد خواستار ادامه تحریم ها علیه جمهوری اسلامی شد.

شاهزاده رضا پهلوی خواستار ادامه تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی شد

 رضا پهلوی با اشاره به طرح ربودن مسیح علی نژاد خواستار ادامه تحریم ها علیه جمهوری اسلامی شد.

روز چهارشنبه ، وزارت دادگستری آمریكا در بیانیه ای گفت كه یک تیم چهار نفره وابسته به دستگاه‌ اطلاعاتی ایران تلاش کرده است که مسیح علی‌نژاد، از فعالان مدنی ایرانی در آمریکا، را از نیویورک برباید ، اما این طرح خنثی شد. .

رضا پهلوی در پیامی در شبکه های اجتماعی با اشاره به این خبر نوشت: “جمهوری اسلامی طی 42 سال تلاش کرده است تا با ارعاب ، باجگیری ، آدم ربایی و ترور مخالفان دموکراتیک را از بین ببرد.”

خوشبختانه مسیح علینژاد و سایر اهداف رژیم در توطئه اخیر زنده هستن ، اما بسیاری از مخالفان ، فعالان و روزنامه نگاران هنوز به طور سیستماتیک مورد هدف قرار می گیرند. “

تخفیف تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی غیراخلاقی است

رضا پهلوی: “كاهش تحریم ها با وجود اینکه خود رژیم به‌طور مداوم، ذات اهریمنی‌اش را به همگان یادآوری می‌کند، نه تنها عاقلانه نیست ، بلكه غیراخلاقی است.

این یک همکاری عمدی و آگاهانه با یک رژیم جنایتکار غیرقانونی و غاصب در جنگ بی پایان خود علیه ایرانیان و اصول حقوق بشر و دموکراسی است.”

ولیعهد اخیر ایران تخفیف تحریم ها علیه جمهوری اسلامی را “سیاست ضعیفی” توصیف کرد که “سایر رژیم های یاغی را به ارتکاب اقدامات تروریستی بیشتر ترغیب می کند”.