پنج هنرمند مشهور ایرانی ممنوع‌الکار شدند
پنج هنرمند مشهور ایرانی ممنوع‌الکار شدند

پنج هنرمند مشهور ایرانی ممنوع‌الکار شدند؛ رضا صادقی، محسن یگانه، امیر مقاره، بابک جهانبخش و امید حاجیلی به طور رسمی ممنوع‌الکار شده‌اند.

پنج هنرمند مشهور ایرانی ممنوع‌الکار شدند

 بر اساس گزارشی از روزنامه‌نگار حوزه موسیقی به نام بهمن بابازاده، مجموعه‌ای از خوانندگان مشهور ایرانی شامل رضا صادقی، محسن یگانه، امیر مقاره، بابک جهانبخش و امید حاجیلی به طور رسمی ممنوع‌الکار شده‌اند.

بابازاده در یک توییت اعلام کرده است که این خبر به واسطه «کمیته پیگیری وضعیت چهره‌ها» منتشر شده است. رضا صادقی نیز توییت بابازاده را در کانال تلگرام خود منتشر کرده و نوشته است: «خدا نکنه دنیا بدون پشتت خالی است، بدون تمام آن افرادی که پشتت بودند، پشتت را خالی کردند، ولی من خدا بغلم کرده، همین از سرم هم زیاده.»

برخی رسانه‌ها خبر داده‌اند که رضا صادقی و امیر مقاره به ممنوعیت خروج دچار شده‌اند. اما تاکنون هیچ جزئیات و توضیحات رسمی درباره دلایل این محرومیت‌ها منتشر نشده است و هیچ نهاد یا مقام رسمی نظری در این زمینه اعلام نکرده است.

اعتراضات “زن زندگی آزادی”

با اعلام وزیر ارشاد برای برگزاری کنسرت‌ها به منظور “عادی‌سازی شرایط” در روزهای اعتراضات “زن زندگی آزادی”، تعدادی از افرادی که از اولین شنوندگان کنسرت بودند، به صحنه رفتند، هر چند این عملیات ممنوع‌الکاری بود.