پلیس امنیت اقتصادی در زنجان كشته شد
پلیس امنیت اقتصادی در زنجان كشته شد

پلیس امنیت اقتصادی در زنجان كشته شد؛ “مهدی هادی”، یکی از کارکنان پلیس امنیت اقتصادی در استان زنجان، درگیری با قاچاقچیان به قتل رسید.

پلیس امنیت اقتصادی در زنجان كشته شد

فرمانده انتظامی استان زنجان اعلام کرد که صبح امروز (سه‌شنبه)، مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی در شهر زنجان درگیر قاچاقچیانی شدند که قصد داشتند مقادیر زیادی از مشروبات الکلی را قاچاق کنند. متأسفانه در این درگیری، سروان مهدی هادی به علت برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان با او، مجروح شده و به بیمارستان منتقل شد. با وجود تلاش پرستاران، او به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

سردار محمد طراقی نیز افزود: در بامداد امروز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی در حین گشت زنی در مسیر زنجان – تبریز، یک خودرو حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

 ۲ دستگاه خودرو حامل مقادیر زیادی از کالاهای ممنوعه

سروان “مهدی هادی”، یکی از ماموران پلیس امنیت اقتصادى، در حین بررسی خودروی حامل کالای قاچاق با قاچاقچیان درگیر شد و به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

سردار طراقیه تصریح کرد: قاچاقچیان پس از ارتکاب جنایت به طرز وحشیانه‌ای فرار کرده بودند، اما پس از تعقیب و گریز ماموران، دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان اعلام کرد: در این زمینه، ۲ دستگاه خودرو حامل مقادیر زیادی از کالاهای ممنوعه توقیف شد و سه نفر متهم دستگیر شده و به مراجع قضایی معرفی شدند.