هواداران رژیم

انتصابات فامیلی در دولت ابراهیم رئیسی جنجال در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به راه انداخت و هواداران رژیم به این انتقادات واکنش عجیب و نامفهومی داشتند.

روزنامه “جوان” وابسته به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی نوشت که تاریخ اسلام مملو از به کارگیری امنای نزدیک است و از این منظر هم اعتراضی وجود نداشته است.

گرازش “جوان” اضافه کرد: «این که طبق هیچ قاعده‌ای نباید فرزندان منصوبین نظام وارد کار حاکمیتی شوند، ظلم مضاعف به بخشی از آینده‌داران این کشور است».

در حالی که روزنامه “کیهان” به منتقدان انتصاب‌های فامیلی در دولت رئیسی حمله کرده و هواداران رژیم حسن روحانی را به مطرح کردن این خبر متهم کرده است.

دیروز، شنبه ۲۲ آبان، “کیهان” نوشت: «بحث درباره این موضوع بازی، دروغ و جنجال گسترده است که توسط رسانه‌های زنجیره‌ای وابسته به ائتلاف اشرافی حاکم بر دولت سابق تکرار می‌شود».

شایان ذکر است که سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی دولت رئیسی، در اقدامی عجیب، برای سه برادر همسر خود حکم مسئول دفتر، مشاور و رییس مرکز حراست صادر کرده است.

در یکی از آخرین انتصاب‌های فامیلی در دولت سیزدهم مسعود فیاضی، برادر داماد علیرضا زاکانی شهردار تهران، به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شد. 

اما پس از طرح گسترده انتقادات، زاکانی مجبور شد حکم انتصاب داماد خودش را لغو کند.

همچنین در هفته گذشته مهدی اسلام‌پناه، داماد محمد محمدیان معاون ارتباطات حوزوی دفتر خامنه‌ای، به عنوان رئیس جدید سازمان استاندارد منصوب شد.