شهبانو فرح پهلوی
واکنش فعالان شبکه های اجتماعی به اظهارات شهبانو فرح پهلوی

واکنش فعالان شبکه های اجتماعی به اظهارات شهبانو فرح پهلوی؛ شهبانو فرح پهلوی با تایید اینکه مردم ایران خواستار بازگشت پادشاهی پهلوی به کشور هستند، اعلام کرد که او نیز آماده بازگشت به ایران است. اظهارات وی با موجی از واکنش در میان کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شد.

فرح پهلوی: مردم ایران خواهان بازگشت پادشاهی هستند و من آماده بازگشت هستم

شهبانو فرح در حاشیه سفر خود به مصر برای مراسم یادبود چهل و دومین سالگرد درگذشت محمدرضا شاه پهلوی با روزنامه ایتالیایی لیبرو گفتگو کرد. روز سه شنبه ۲۵ مرداد، اکانت توئیتر شهبانو فرح پهلوی عکسی از این مصاحبه با لیبرو منتشر کرد که در آن نوشت ایرانی ها خواهان بازگشت پادشاهی پهلوی به ایران هستند.

شهبانو فرح پهلوی مهم ترین مسئله را «آزادی ایران و ایرانیان» دانست و تاکید کرد: شادی بزرگی برایم خواهد بود اگر روزی بتوانم به کشورم بازگردم.

شهبانو با اشاره به تکرار شعار «رضاشاه روحت شاد» در تظاهرات سال ۱۳۹۰ افزود: تکه کننده است که بسیاری از مخالفان آن سال ها پس از «این همه حرف علیه ما زدند. کشور در سالهای گذشته در ایران خدمات شاه چه بر سر کشور ما آمد؟

واکنش فعالان شبکه های اجتماعی به اظهارات شهبانو فرح پهلوی

برخی از کاربران با به کار بردن هشتگ‌های «برای ایران»، «بازگشت مشروطه»، و «ReturnToMonarchy4iran» (بازگشت پادشاهی برای ایران)، و برخی نیز بدون اشاره مستقیم، از اظهارات ملکه پیشین ایران حمایت کرده‌اند.

نسیم بهروز، فعال سیاسی؛ این سخن ملکه ایران قطعا موجی از شور و امید را در دل مردم ایران که در اوج رنج بارها درخیابان شاهان پهلوی را فراخوانده اند ایجاد خواهدکرد.

https://twitter.com/Nasim_zephyr/status/1559648125698072581?s=20&t=SUOPdTRctq5zj8ziYPaSGA

بشنوید ای جهانیان صدای مادر ایرانزمین شهبانوی ایران را: “ایران پیگیر بازگشت پادشاهی است و من آماده‌ام که بازگردم”.