عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس
واکنش‌عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به انتشار فایل صوتی فرماندهان سپاه: واقعیت تلخ نفوذ را بپذیریم

واکنش‌عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به انتشار فایل صوتی فرماندهان سپاه: واقعیت تلخ نفوذ را بپذیریم؛ در پی انتشار فایلی صوتی که در آن فرماندهان سپاه پاسداران به گسترش فساد در نهادهای جمهوری اسلامی اشاره کرده بودند، یکی از نمایندگان مجلس از واقعیت تلخ نفوذ صحبت کرد و دستیار قالیباف نیز دست داشتن او در فساد را تکذیب کرد.

واکنش‌عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به انتشار فایل صوتی فرماندهان سپاه: واقعیت تلخ نفوذ را بپذیریم

محمود عباس زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه بپذیریم نفوذ اتفاق افتاده و این واقعیت تلخی است، به خبرگزاری ایلنا گفت: این ماجرا در کمیسیون امنیت ملی مطرح خواهد شد.

در یک فایل صوتی ۴۹ دقیقه ای که روز جمعه در رادیو فردا منتشر شد، محمدعلی جعفری و صادق ذوالقدرنیا فرمانده وقت و معاون اقتصادی سازمان در جلسه سال ۹۷ درباره فساد در بنیاد تعاون این نهاد، نیروی قدس، شهرداری تهران و برخی مؤسسات دیگر پرداخت می کردند.

افشای فایل صوتی جلسه محرمانه سرلشکر جعفری

محمد سعید احدان دستیار رسانه ای محمدباقر قالیباف در واکنش به انتشار این فایل صوتی خواستار توضیح محمدعلی جعفری، و همچنین سخنگوی سپاه پاسداران شد و اخبار منتشر شده درباره فساد قالیباف را تکذیب کرد.

احدیان در توییتر نوشت: ادعاها قالیباف در دادگاه بررسی شد و در نهایت در دادگاه دروغ بودن آنها روشن شده است

در فایل صوتی فاش شده به نقش محمدباقر قالیباف در فساد هلدینگ یاس اشاره شده است.و ذوالقدرنیا می گوید قالیباف از وی یک تفاهم‌نامه هشت هزار میلیارد تومانی برای رفع و رجوع کردن این فساد امضا شود.