همدردی شهبانو فرح پهلوی با قربانیان سیل
همدردی شهبانو فرح پهلوی با قربانیان سیل

همدردی شهبانو فرح پهلوی با قربانیان سیل؛ شهبانو فرح پهلوی در بیانیه‌ای درگذشت ده‌ها نفر را پس از سیل در سراسر ایران به خانواده‌های آنان و «عموم میهنان» تسلیت گفت و با خانواده‌های داغدار زلزله اخیر همدردی کرد.

همدردی شهبانو فرح پهلوی با قربانیان سیل

شهبانو فرح پهلوی در بیانیه‌ای درگذشت ده‌ها نفر را پس از سیل در سراسر ایران به خانواده‌های آنان و «عموم میهنان» تسلیت گفت و با خانواده‌های داغدار زلزله اخیر همدردی کرد.

وی در این بیانیه گفت: سرزمین عزیز ما این روزها دچار سیل و زلزله ویرانگر است و تعدادی از هموطنان در سوگ بستگان و دوستانی نشسته‌اند که در این رویداد اسفبار جان باخته‌اند.

و در بخشی دیگر از این پیام کوتاه، شهبانو خطاب به همه ایرانیان گفت: در این روزهای تلخ و غم انگیز مثل همیشه در کنار شما هستم و در نگرانی و اندوه شما شریکم.

وی همچنین با تسلیت به بازماندگان، آرزوی سلامتی و بهبودی برای آسیب‌دیدگان این حادثه تلخ کرد و نوشت: به همه کسانی که سوگوار از دست رفتن عزیزی هستند از صمیم قلب تسلیت می‌گویم.

سیلاب در ایران

بارندگی های شدید تابستانی در روزهای گذشته باعث جاری شدن سیل در شهرها و روستاهای ایران شد و بر اساس آخرین آمار رسمی دست کم ۶۹ نفر کشته و ۴۵ نفر مفقود شدند. این در حالی است که سازمان هواشناسی کشور درباره وقوع سیل در «جنوب و شرق کشور» در روز یکشنبه ۱۸ مرداد در ساعات آینده «هشدار سطح قرمز» صادر کرد.