فایل صوتی سپاه
نماینده تهران: منصفانه به فایل صوتی سپاه گوش دهیم به فرماندهان آفرین می‌گوییم

محمداسماعیل کوثری، نماینده تهران، درباره فایل صوتی فساد سپاه گفت: اگر فردی با دقت و بی طرفی این فایل صوتی را گوش کند به فرماندهان سپاه آفرین می گوید.

نماینده تهران: منصفانه به فایل صوتی سپاه گوش دهیم به فرماندهان آفرین می‌گوییم

محمداسماعیل کوثری، نماینده تهران، درباره فایل صوتی فساد سپاه گفت: اگر فردی با دقت و بی طرفی این فایل صوتی را گوش کند به فرماندهان سپاه آفرین می گوید که حساسیت مسائل رخ داده را دنبال می‌کنند و تلاش می کنند تا سلامت مجموعه حفظ شود.

اعتراف مدیرمسئول کیهان به فساد در سپاه

حسین شریعتمداری، مدیرعامل «کیهان» در واکنش به انتشار فایل صوتی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر فساد در این سازمان، وقوع فساد را تأیید کرد، اما گفت: به پرونده آن رسیدگی شده و متهم در دادگاه محکوم شده است. سخنگوی سپاه پاسداران هم نقش قاسم سلیمانی در این فساد را تکذیب کرد.

در یک فایل صوتی ۴۹ دقیقه‌ای که روز ۲۲ بهمن ماه از رادیو فردا منتشر شد، به طور مشخص نقش محمدباقر قالیباف شهردار وقت تهران و رئیس کنونی مجلس شورای اسلامی، قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس پاسدارجمال آبرومند، معاون هماهنگ کننده وقت سپاه و حسین طائب، مسئول اطلاعات سپاه، در پرونده فساد اشاره می‌شود.

آقای ذوالقدرنیا در بخشی از این فایل صوتی به نارضایتی عمیق قالیباف از رسیدگی به فساد شهرداری و تعاون سپاه اشاره کرده و می‌گوید قالیباف درخواست تفاهمنامه «۸ هزار میلیارد تومانی» کرده است برای «رفع و رجوع کردن» کسری بودجه بنیاد تعاون سپاه امضا شود.

مدیرعامل کیهان دریادداشت خود برای تبرئه سپاه پاسداران به طور ویژه به پرونده عیسی شریفی معاون شهردار تهران در زمان قالیباف اشاره کرد و نوشت: سردار جعفری فرمانده وقت سپاه پاسداران پس از شنیدن این گزارش و اطمینان از صحت فساد، دستور عزل شریفی – شخص سوءاستفاده‌کننده- را صادر کرده و او را به دستگاه قضایی معرفی می‌کند.