نتفلیکس

کارگردان سریال «سلام بمبئی»، قربان محمدپور، جزئیات خبر پخش این سریال در پلت‌فرم نتفلیکس را که با تهیه کننده هندی این سریال مذاکره کرده است، توضیح داد.

محمدپور در مصاحبه ای مطبوعاتی درباره این سریال صحبت کرد و گفت: «سلام بمبئی حدود ۲۲ قسمت دارد و ما حدود یک ماه است که مجوز می دهیم تا اولین فصل این سریال در هند ساخته شود».

کارگردان سریال همچنین درباره توتوشارما، تهیه کننده هندی سریال، صحبت کرد و گفت توتوشارما فیلم های زیادی را به عنوان تهیه کننده در بالیوود تهیه کرده است و شخصیتی شناخته شده است.

قربان محمدپور همچنین به مذاکرات درباره پخش سریال در پلت‌فرم نتفلیکس اشاره کرد و نشان داد که این پلتفرم علاقه چندانی به آثار ایرانی ندارد.

وی اظهار داشت: «از آنجا که یکی از تهیه کنندگان سریال ما هندی است، نتفلیکس هم بیشتر به عنوان اثر هندی- ایرانی و حتی هندی آن را پخش می‌ کند».

پس کارگردان ایرانی درباره پخش این سریال به صورت جهانی صحبت کرد و تاکید کرد: « این را اطلاعی ندارم و از جزئیات آن به شکل دقیق خبر ندارم».

وی افزود: «قرار است تهیه‌ کننده هندی را به ایران دعوت کنم و یک کنفرانس مطبوعاتی خواهیم داشت و جزئیات ماجرا توضیح داده خواهد شد».