مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی
مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی؛ هجوم تماشاگران به سمت حسن یزدانی!

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در مسابقات جهانی صربستان در سال ن ۱۲ هزار نفر در آزادی تهران به برگزار شد و فینالیست ها برای حضور در مسابقات جهانی انتخاب شدند.

مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی

رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم،کامران قاسم‌پور (۹۲ کیلوگرم)، محمد حسین محمدیان (۹۷ کیلوگرم)، امیرحسین زارع (۱۲۵ کیلوگرم) و امین میرزاده (۱۳۰ کیلوگرم) مقابل رقبای به برتری رسیدند و عازم مسابقات جهانی شدند.

https://twitter.com/Tooghii/status/1546093044318994433?s=20&t=e_o94q6b-dmB-6_fZbhSaQ

در یکی از جذاب ترین دیدارهای امروز، حسن یزدانی قهرمان جهان مقابل علیرضا کریمی روی تشک رفت که در نهایت با نتیجه ۱۰-۰ پیروز شد و پس از برتری یزدانی مقابل کریمی، هواداران یزدانی وارد تشک کشتی شدند.

هجوم تماشاگران به سمت حسن یزدانی!

رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد شاهد هرج و مرج ناشی از حضور بی نظم تماشاگران بود. پس از پیروزی یزدانی مقابل کریمی تماشاگران زیادی به سمت یزدانی رفتند.

و نیروهای حاضر در میدان نتوانستند فضا را مدیریت کنند. این موضوع باعث شد تا مسابقات انتخابی متوقف شود و دقایقی بعد مسابقات ادامه پیدا کرد.

هرج و مرج پایان کشتی حسن یزدانی و علیرضا کریمی که تماشاگران برای سلفی گرفتن با یزدانی روی تشک حاضر شدند، تنها قسمت انتخابی کشتی نبود.

پس از پایان مسابقات تعداد زیادی از تماشاگران به روی تشک آمدند و با هم کشتی گرفتند!