معترضان دی ۹۶
مهدی صالحی

مهدی صالحی قلعه‌شاهرخی، یکی از معترضان دی ۹۶ که به اعدام محکوم شده بود، پس از تزریق اشتباه دارو در زندان درگذشت.

قلعه‌شاهرخی پس از تزریق اشتباه دارو در زندان بیهوش شده بود و به بیمارستان منتقل شد و پزشکان اعلام کردند که وی در کما است و بعداً اعلام کردند مهدی صالحی از کما بهبود یافته و وضعیت جسمانی وی رو به بهبود است.

اما ظهر امروز، پنجشنبه ۲۵ فروردین ماه، از طریق تماس تلفنی از فوت مهدی صالحی در بیمارستان به خانواده وی اطلاع داده شد و جسد خود هنوز به خانواده وی تحویل داده نشده است.

یک منبع نزدیک به خانواده مهدی صالحی فاش کرد که روز پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه از مرگ وی در بیمارستان به خانواده اطلاع داده شده است.

این منبع نزدیک اظهار داشت: «مهدی صالحی به دلیل عارضه‌ای که در کمر داشت د‌ر زندان دارو مصرف می‌کرد و پس از آخرین مراجعه به بهداری، با تزریق داروی اشتباه دچار سکته مغزی شد و به اغما رفت».

وی ادامه داد: «مهدی صالحی ۲۱ دی سال گذشته پس از سکته مغزی به بیمارستان الزهرا اصفهان منتقل شد و تا حدود ده روز پیش در اغما بود. و وی پس از انتقال به بیمارستان تحت تدابیر امنیتی، با پابند به تخت بسته شده بود و به همسرش نیز تنها دفعات محدودی اجازه ملاقات با او داده شد».

بنابراین منبع: «مهدی صالحی از کما بیرون آمده بود و شرایط جسمی‌اش رو به بهبودی داشت اما ظهر پنجشنبه در تماس تلفنی از طرف بیمارستان خبر درگذشت او به خانواده‌اش اعلام شد. اما پیکر مهدی صالحی هنوز به خانواده او تحویل نشده است».