مرگ
مرگ "مشکوک" یک دانشجو؛ پیکر دنیا فرهادی بعد از هشت روز بی‌خبری در رود کارون پیدا شد

مرگ “مشکوک” یک دانشجو؛ به گفته نزدیکان دنیا فرهادی، دانشجوی اهوازی، جسد وی یک هفته پس از ناپدید شدن در رودخانه کارون پیدا شد.

مرگ “مشکوک” یک دانشجو؛ پیکر دنیا فرهادی بعد از هشت روز بی‌خبری در رود کارون پیدا شد

محسن فرهادی، پسر عموی این دانشجو در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا گفت: اهالی محل جسد وی را شامگاه پنجشنبه ۲۴ آذرماه در رودخانه کارون در حوالی روستای مظفریه پیدا کردند.

دنیا فرهادی دانشجوی معماری دانشگاه آزاد اهواز از شامگاه ۲۵ آذرماه ناپدید شده است.

پسر عموی خانم فرهادی پیشتر به خبرگزاری ایسنا گفته بود که در زمان ناپدید شدن خانم فرهادی برای رفتن به کلاس از خانه خارج شده بود و پس از پایان کلاس، همان شب با یکی از دوستانش ملاقات کرد وو برای سفر در روز ۲۱ آذر با او هماهنگ کرده است.

جزئیات آن حادثه

محسن فرهادی افزود که «دنیا» پس از این دیدار با یکی از دوستانش در حوالی پل کابلی ملاقات کرد اما این دوست وی در محل ملاقات حضور نداشت.

فرهادی افزود: شاهدان عینی حوالی ساعت ۲۲ روی این پل دختری را مشاهده کردند که خود را به رودخانه کارون انداخت و در همین ساعت پدر دنیا با وی تماس گرفت اما او متوجه زنگ تلفن نشد.

پسر عموی فرهادی اظهارات شاهدان را «متناقض» و «بی اعتبار» توصیف کرده بود. وی همچنین گفت که به دلیل “مشاهده خون” بر روی پل “احتمال خودزنی یا هر حادثه دیگری هست، اما دوربینی برای مشاهده جزئیات در محل وجود ندارد”.