محاصره و تیراندازی نیروهای نظامی به خانه‌ای در جکیگور
محاصره و تیراندازی نیروهای نظامی به خانه‌ای در جکیگور

محاصره و تیراندازی نیروهای نظامی به خانه‌ای در جکیگور؛ گزارش‌های منابع بلوچ اعلام کردند که نیروهای امنیتی ایران به روستای جَکیگور در استان سیستان و بلوچستان حمله کردند و به محل سکونت مردم تیراندازی کردند. در این حمله، چند نفر بازداشت شدند و دست‌کم یک زن و یک کودک زخمی شدند.

محاصره و تیراندازی نیروهای نظامی به خانه‌ای در جکیگور

صبح روز پنج‌شنبه، ١٢ مرداد، پایگاه حال‌وش که اخبار سیستان و بلوچستان را پوشش می‌دهد، گزارش داد که ده‌ها نیروی نظامی و امنیتی به خانه‌ای در روستای جکیگور از ‌توابع شهرستان راسک وارد شدند و اقدام به تیراندازی با سلاح‌های سبک و سنگین کردند.

https://twitter.com/Lusifer06098661/status/1686983210113150976?s=20

بر اساس این گزارش، تیراندازی انجام شده توسط ده‌ها نیروی نظامی و امنیتی در خانه‌ای در روستای جکیگور از توابع شهرستان راسک، منجر به زخمی شدن ساکنان این خانه شده است. از جمله افراد زخمی، یک زن باردار و یک کودک نیز به دلیل این تیراندازی آسیب دیده‌اند.

حضور مردم در محل درگیری

بنا به گزارش حال‌وش، حمله نیروهای امنیتی در حالی صورت گرفته است که این خانواده پیشتر درگیر اختلافات طایفه‌ای بوده‌اند و بعد از کشته شدن دو نفر، برنامه‌ریزی برای صلح و سازش با وساطت ریش‌سفیدان قرار داشته است.

بنا به گفته‌های یکی از اهالی روستا به حال‌وش، مردم این روستا با حضور در محل درگیری، خواستار پایان شلیک به سمت افراد داخل منزل شدند و توانستند آنها را از منزل خارج کنند. اما در این فرآیند، افرادی از خانواده توسط نیروهای نظامی بازداشت شدند.