کارگردان سینما

رسانه های ایران از مرگ اکبر خرمدین متهم به قتل پسرش، بابک خرمدین کارگردان سینما، و دختر و دامادش در زندان رجایی دیروز، روز یک‌شنبه ۳۰ آبان، خبر دادند.

وبسایت ایرانی “همشهری آنلاین” از مرگ اکبر خرمدین متهم به قتل پسرش “بابک خرمدین”، دختر و دامادش در زندان خبر داد و افزود که مرگ وی به دلیل بیماری بوده است.

بابک خرمدین
اکبر خرمدین

۲۶ اردیبهشت ماه گذشته، پلیس جمهوری اسلامی اکبر خرمدین و همسرش “ایران موسوی ثانی” را به اتهام قتل پسرشان بابک خرمدین، کارگردان سینما ۴۷ ساله، دستگیر کرد.

♦     ایست قلبی یا سرطان؟

این دو متهم پس از دستگیری اعتراف کردند که پسرشان را کشته، جسد او را بریدند و مثله کردند و به سطل زباله در اکباتان تهران انداخته اند. بعداً پلیس در تحقیقات هایشان متوجه از مفقود شدن دختر و شوهرشان شد.

پس از سوال در مورد آنها، گیج شده و مدعی شدند که به خارج از کشور سفر می کنند، اما پس از آن اعتراف کردند که “فرامرز” شوهر دخترشان “آرزو” را در سال ۹۰ با کمک دخترشان کشته اند و سپس دخترشان “آرزو”را در سال ۹۷ کشتند.

بابک خرمدین
اکبر خرمدین و همسرش ایران موسوی ثانی

محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، نیز مرگ اکبر خرم‌دین را که به اتهام قتل و مثله کردن سه عضو خانواده در زندان رجایی شهر کرج به سر می‌برد تایید کرد و اظهار داشت که علت مرگ یک “ایست قلبی” بود.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران توضیح داد که اکبر خرمدین سالهاست از سرطان رنج می برد و مرگ وی در زندان به دلیل سکته قلبی بوده و پزشکان نتوانسته اند او را نجات دهند.