ماموران بازداشت مهسا بر روی لباس‌شان دوربین داشتند!
ماموران بازداشت مهسا بر روی لباس‌شان دوربین داشتند!

ماموران بازداشت مهسا بر روی لباس‌شان دوربین داشتند؛ صالح نیکبخت، وکیل مدافع خانواده مهسا امینی اعلام کرد که برخلاف گفته های فرمانده پلیس تهران، روی لباس مأمورانی که مهسا امینی را بازداشت کردند، دوربین بوده است.

ماموران بازداشت مهسا بر روی لباس‌شان دوربین داشتند!

آقای نیکبخت در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد که روز یکشنبه دهم مهرماه منتشر شد، گفت: مأموران گشت ارشادی که مهسا را ​​دستگیر کردند دارای دوربین نصب شده روی لباس‌های‌شان بودند.

حتی دخترخاله که مهسا را ​​همراهی می کرد با این تماس ماموران مواجه شد که کنار بایستد تا تصویر او در دوربین پلیس منعکس نشود.

پیش از این حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در نشست تخصصی خبری در خصوص درگذشت مهسا امینی گفت: «مأموران گشت ارشاد به دوربین‌های البسه خود مجهز هستند اما در این مورد فاقد دوربین بودند.

مهسا امینی

مهسا امینی که به همراه خانواده از سقز به تهران سفر کرده بود، روز جمعه ۲۵ شهریورماه، سه روز پس از بازداشت توسط اعضای گشت ارشاد در بیمارستان کسری تهران درگذشت و چند روز بعد اعتراضات گسترده ضدحکومتی در ایران آغاز شد. 

وکیل خانواده امینی افزود: نکته مهم نمایش فیلم های داخل کامیون و دوربین فردی که مهسا را ​​دستگیر کرده است به همراه فیلم هایی که در محل گشت ارشاد در خیابان وزرا وجود داشته است، ارائه شود.

در همان زمان نیروی انتظامی با انتشار فیلمی تقطیع‌شده، این ادعا را مطرح کرد که در بازداشتگاه با خانم امینی بدرفتاری نشده است.