نوید افکاری
مادر نوید افکاری مورد ضرب و شتم نیروهای اطلاعات سپاه قرار گرفت

مادر نوید افکاری مورد ضرب و شتم نیروهای اطلاعات سپاه قرار گرفت، سعید افکاری ، برادر نوید افکاری ، از ضرب و شتم و دستگیری اعضای خانواده اش که در اعتراض به حبس دو برادر دیگرش به زندان عادل‌آباد شیراز مراجعه کرده بودند، خبر داد.

مادر نوید افکاری مورد ضرب و شتم نیروهای اطلاعات سپاه قرار گرفت

سعید افکاری ، از ضرب و شتم و دستگیری اعضای خانواده اش که در اعتراض به حبس دو برادر دیگرش به زندان عادل‌آباد شیراز مراجعه کرده بودند، خبر داد.

آقای افکاری در توییتر خود گفت که خانواده و تعدادی از نزدیکان وی که روز شنبه در اعتراض به حبس 280 روزه دو برادرش وحید و حبیب در مقابل زندان عادل‌آباد شیراز حاضر شده بودند توسط مأموران لباس شخصی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

 

به گفته آقای افکاری ، خواهر وی و یکی از زنان همراه آنها در درگیری دستگیر و ساعتی بعد آزاد شدند.

وی همچنین گفت که تلفن های همراه آنها ضبط شده است.

وحید و حبیب افکاری در جریان اعتراضات در شیراز در مرداد ۱۳۹۷ دستگیر شدند

وحید و حبیب افکاری به همراه برادرشان نوید افکاری در جریان اعتراضات در شیراز در مرداد ۱۳۹۷ دستگیر و به اتهام “محاربه” و قتل یکی از کارمندان یک آژانس امنیتی متهم شدند.

نوید افکاری ، کشتی گیر ۲۷ ساله ، علی رغم کارزار جهانی علیه اعدام در مخالفت با اعدامش، در ۲۲ شهریور ۹۹اعدام شد ، حبیب و وحید افکاری هم به ۵۴ سال و ۲۷ سال زندان محکوم شدند.

در ۱۷ خرداد ، عفو بین الملل با صدور فراخوانی خواستار اعمال فشار جهانی بر مقامات جمهوری اسلامی از جمله رئیس دادگستری برای آزادی حبیب و وحید افكاری شد.