پایان دادن به رابطه

وقتی دختری تهرانی متوجه شد که برادران دوست پسرش عضو یک گروه خشونت‌آمیز هستند، تصمیم گرفت به رابطه پایان دهد، اما این پسر او را کشت.

دختری به نام “گلناز” با پلیس تماس گرفت و به مسئولان گفت که دوستش ۲۷ساله “ریحانه”، در پارک چیتگر در تهران مورد حمله قرار گرفته و او جان خود را از دست داده است.

با حضور نیروهای پلیس و اورژانس در محل متوجه شدند که این دختر بلافاصله فوت کرده است؛ در حالی که گلناز دوست دختر مقتول فاش کرد: «روز حادثه من و ریحانه به پارک چیتگر رفتیم تا ریحانه با سعید، پسر مورد علاقه‌اش،، صحبت کند. چون ریحانه شنیده بود که برادران سعید به عضویت گروهکی خشن درآمده‌اند و به همین خاطر هم نمی‌خواست با او رابطه داشته باشد و از سعید می‌ترسید. سعید پسر خشنی بود چند باری با ریحانه برخورد تند کرده بود».

◊   «او مرا تهدید کرد که ترکم می‌کند» – قاتل

وی افزود: «آنها کمی صحبت کردند و بعد ریحانه به سعید گفت که دیگر نمی‌خواهد به این رابطه ادامه دهد. وقتی این موضوع را به سعید گفت، سعید آن‌قدر عصبانی شد که به ریحانه حمله و او را زخمی کرد و بعد هم فرار کرد». 

گلناز ادامه داد: «من فریاد زدم و کمک خواستم؛ اما کسی آن اطراف نبود. با اورژانس و پلیس تماس گرفتم و درخواست کمک کردم اما کار از کار گذشته بود».

وی توضیح داد: «سعید به ریحانه گفته بود جوان ثروتمندی است و ثروت افسانه‌ای را از یک گنج به دست آورده و می‌تواند زندگی رویایی‌ای برای ریحانه مهیا کند. اما او عقاید افراطی برادرانش را هم پنهان کرده بود».

پلیس قاتل را دستگیر کرد و او به قتل ریحانه اعتراف کرد و گفت: «من قصد کشتن ریحانه را نداشتم. او مرا تهدید کرد که ترکم می‌کند. او حرف‌هایی درباره خانواده‌ام زد که درست نبود و من آن‌قدر عصبانی شدم که نتوانستم تحمل کنم».