رئیسی
فرانس ۲۴: رئیسی کاندیدای مورد علاقه خامنه‌ای برای پیروزی در انتخابات

فرانس ۲۴: رئیسی کاندیدای مورد علاقه خامنه‌ای برای پیروزی در انتخابات، سایت فرانس ۲۴؛ در مقاله ای به تاریخ یکشنبه ، ۱۶خرداد ؛ ابراهیم رئیسی ، متحد نزدیک خامنه ای را کاندیدای مورد علاقه وى برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری خواند.

 رئیسی کاندیدای مورد علاقه خامنه‌ای برای پیروزی در انتخابات

ابراهیم رئیسی ، متحد نزدیک خامنه ای را کاندیدای مورد علاقه وى برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری خواند.

فرانس 24 در مقاله ای با اشاره به سوابق رئیسی نوشت نوشت: “رئیسی فوق محافظه‌کار یکی از تنها هفت مدعی باقی مانده در این رقابت است که به مدت سه سال ریاست آستان قدس رضوی ، یک سایت بزرگ زیارتی شیعه که میلیاردها یوروکمک مالی جذب می‌کند را برعهده داشت.

این بنیاد که به عنوان یک موسسه خیریه و نگهدارنده فعالیت می کند ، دارای دارایی های املاک و مستغلات ، زمین های کشاورزی و مشاغل مختلف در زمینه های مختلف مانند ساخت و ساز ، گردشگری ، کشاورزی و مواد غذایی است.

“هدایت این شرکت به معنای اداره یک امپراتوری اقتصادی است.”

مافیای سپاه پاسداران در اقتصاد ایران!

فرانس 24 با اشاره به به ریاست رئیسی بر قوه قضاییه نوشت که “در مارس 2019 ، وی به عنوان رئیس دادگستری ایران منصوب شد”. این انتصاب با نفوذ دیگر رئیس جمهوری بود که خامنه ای وظیفه مبارزه با تجاوزات علیه “فساد” را به او سپرد …

“محاکمات او را قادر به بیرون راندن برخی از مخالفان اصلی سیاسی خود ، مانند سلف خود در راس قوه قضاییه، صادق لاریجانی کرد.

همانطور که فرانس 24 نوشت ، با اشاره به مافیای سپاه پاسداران در اقتصاد ایران و نقش رئیسی پس از عهده‌دار شدن پست ریاست‌جمهوری می‌نویسد:

ایران تحت هدایت اقتصادی تحت سلطه بنیادهایی است که به خوبی آن را می شناسد و سپاه پاسداران ، که به گفته محققان ، این نهادهای نیمه عمومی اکنون بیش از 50 درصد اقتصاد ایران را کنترل می کنند.

“اما این پدیده هنوز هم دشوار است زیرا این شرکت ها” ردیابی خاصی “ندارند و در سیستم خود محافظت می شوند.”