انتخابات
اولین مناظره انتخابات رياست جمهورى؛ درگیری رئیسی با مهرعلیزاده و همتی

اولین مناظره انتخابات رياست جمهورى؛ اولین مناظره بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره مسئله اقتصاد صحنه جدال لفظی بين عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده از یک سو با ابراهیم رئیسی ، محسن رضایی و علی رضا زاکانی از سوی دیگر بود.

اولین مناظره انتخابات رياست جمهورى

اولین مناظره بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره مسئله اقتصاد صحنه جدال لفظی بين عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده از یک سو با ابراهیم رئیسی ، محسن رضایی و علی رضا زاکانی از سوی دیگر بود.

در همین حال ، نامزدهای اصول‌گرا همتی را به عنوان نماینده دولت روحانی معرفی کردند و در مقابل همتی نیز آنان را نامزد پوششی رئیسی و علیرضا زاکانی را نامزد «سوپر پوششی» خواند.

درگیری رئیسی با مهرعلیزاده و همتی

همتی در مناظره به رئیسى گفت: “من استاد دانشگاه هستم و شما رئیس قوه قضاییه هستید.”

این تعارض منافع را در خود دارد.”آیا شما به من امان‌نامه می‌دهید که بعد از پایان این مناظره‌ علیه من اقدامات قانونی انجام ندهيد؟”

محسن مهرعلیزاده همچنین به رئیسی گفت که فقط شش کلاس دانشگاهی برای سواد آکادمیک دارد.
مهرعلیزاده با اشاره به اینکه رئیسی در سالهای اخیر سمت‌های خود را تغییر داده است ، افزود: وی او «سندرم پست بی‌قرار دارد» و ممکن است که بخواهد از ریاست جمهوری به سمت بالاتر برود.
مهرعلیزاده گفت رئیسی نمی تواند بدون حضور مشاورانش به سوالات اقتصادی پاسخ دهد.

ابراهیم رئیسی در پاسخ به سخنان همتی و مهرعلیزاده گفت: “آیا از این همه تهمت و توهین خسته نشده اید؟ چرا اینقدر دروغ می گویید؟ چرا به شعور مردم توهین می کنید؟”

مردم هم من و هم شما را دیده اند. رئیسی افزود: “اگر با توهین و اهانت به من می توان مشكلات مردم را حل كرد ، خب بفرمایید”. رئیسی اضافه کرد ، “من می توانم بسیاری از اقتصاددانان را برای حل مشکلات اقتصاد صف آرایی کنم.

مردم به دنبال یک یک مدیر مقتدر جهادی می‌گردند که کارهای کشور را سامان دهد.

وی با بیان اینکه از مسائل اینترنتی آگاه است ، گفت: “من در فضای مجازی دو میلیون دنبال کننده دارم.”