فاجعه متروپل
فاجعه متروپل؛ شمار کشته‌شدگان متروپل به ۱۴ نفر رسید!

احمد وحيدی: تاکنون در مجموع ۱۶ کشته، ۳۲ زخمی، ۲۹ نفر از بیمارستان خارج شده‌اند و سه تن دیگر همچنان در بیمارستان‌ها هستند.

فاجعه متروپل؛ شمار کشته‌شدگان متروپل به ۱۶ نفر رسید!

بستگان افراد مفقود شده زیر آوار ساختمان متروپل آبادان هشدار داده اند که ممکن است مسئولان پیش از پایان جستجو، تصمیم به تخریب باق مانده این ساختمان بگیرند.

در همین حال، وزیر کشور گفت که تعداد کشته شدگان به ۱۶ نفر رسیده است و روند جستجو با وجود ساختارهای ناپایدار، کُند اما دقیق است.

بخش‌هایی از ساختمان ۱۰ طبقه متروپل آبادان روز دوشنبه دوم خرداد ریزش کرد و طبق اعلام تیم‌های هلال احمر دست‌کم ۸۰ نفر زیر آوار این ساختمان گرفتار شدند.

احمد وحيدی، وزیر امور داخله سه‌شنبه شب گفت: «تاکنون در مجموع ۱۶ کشته، ۳۲ زخمی، ۲۹ نفر از بیمارستان خارج شده‌اند و سه تن دیگر همچنان در بیمارستان‌ها هستند».

نگرانی خانواده‌ها از ناتمام گذاشتن عملیات جست‌وجو

وحيدی افزود: عملیات جستجو و آواربرداری همچنان ادامه دارد و بسیاری از افرادی که طی ساعات گذشته از زیر آوار خارج شده اند، کشته شده اند.

بستگان افراد مفقودین در زیر آوار ساختمان کلانشهر و جمعی از ساکنان آبادان سه شنبه شب در اطراف محل ریزش تجمع کردند تا نسبت به تصمیم احتمالی مسئولان برای تخریب ویرانه های ساختمان قبل از جستجو و و آواربرداری هشدار دادند.

تصویر جدید از لحظه فروریختن برج متروپل در آبادان

لحظه ای که متروپل فروریخت

https://twitter.com/zizinini6/status/1529350671048364033?s=20&t=G5j4oGQ9dshEiC15NIGnOA