صدای مهیب
علت صدای مهیب در شهر قدس چیست؟

علت صدای مهیب در شهر قدس چیست؟

روابط عمومی سپاه البرز پس از انتشار برخی گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر شنیدن صدای مهیب در شهر قدس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که صدای شنیده شده در حومه کرج ناشی از شلیک یک راکت در تمرین آموزشی و به صورت مدیریت شده» در یکی از مقرهای سپاه بود.

علت صدای مهیب در شهر قدس چیست؟

روابط عمومی سپاه البرز اعلام کرد که صدای شنیده شده در حومه کرج ناشی از شلیک یک راکت در تمرین آموزشی و به صورت مدیریت شده» در یکی از مقرهای سپاه بود.

در این اطلاعیه که شامگاه چهارشنبه ۱۵ دی ماه منتشر شد، آمده است که این گونه تمرینات سابقه دارد و توصیه شده به «شایعات» منتشر شده توسط «معاندین و دشمنان» چشم پوشی شود.

پیش از این محسن نایبی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، انفجار موشک در شهر قدس را تکذیب و آن را شایعه توصیف کرده بود.

صدای انفجارهای مهیب در ایران در ماه های اخیر بی سابقه بوده است

شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در ایران در ماه های اخیر بی سابقه بوده است

اواسط آبان ماه صدای انفجاری در آسمان بادرود از توابع شهرستان نطنز شنیده شد و برخی از شهروندان از مشاهده نور شدیدی در آسمان همراه با این صدا خبر دادند، اما فرمانده پدافند هوایی منطقه گفت: یکی از سامانه‌های موشکی منطقه آزمایش شده و جای هیچ گونه نگرانی نیست».

نوزدهم تیر ۱۴۰۰ خبرهایی مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار مهیبی در اطراف صدا و سیمای تهران منتشر شد اما سرانجام آتش نشانی اعلام کرد که چیز خاصی در محل مشاهده نشده است.