شطرنج
شکست شطرنج بازان ایرانى در قهرمانی آسیا به خاطر قطع برق!

شکست شطرنج بازان ایرانى در قهرمانی آسیا به خاطر قطع برق، شکست شطرنج بازان ایرانى در قهرمانی آسیا به خاطر قطع برق، شطرنج بازان ایرانی به دلیل قطع ناگهانی برق روز شنبه از  ادامه رقابت‌های کسب سهمیه  بازماندند.

شکست شطرنج بازان ایرانى در قهرمانی آسیا به خاطر قطع برق!

شطرنج بازان ایرانی به دلیل قطع ناگهانی برق روز شنبه از  ادامه رقابت‌های کسب سهمیه  بازماندند.

به گزارش ایسنا ، در این مسابقات آنلاین با حضور برجسته ترین شطرنج بازان جهان در روز شنبه ۱ یک خرداد ، شطرنج بازان ایرانی به دلیل قطع ناگهانی برق قادر به ادامه رقابت نبودند.

مسابقات انفرادی  مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا از ۳۱ اردیبهشت با میزبانی مجازی امارات به دلیل گسترش کرونا به صورت هایبریدی برگزار می شود. در این روش بازیکنان مسابقات خود را از طریق اینترنت با حضور فیزیکی داوران و تحت کنترل دوربین ها ارائه می دهند.

شادی پریدر، از وزیر نیرو خواسته است تا 10 روز آینده برق فدراسیون شطرنج را قطع نکند.

“محسن سمیع زاده ، دبیر فدراسیون شطرنج ، روز یک‌شنبه در گفت‌و گو با ایرنا با اشاره به حذف دو شطرنج‌باز ایرانی از مسابقات دیروز گفت:” قطع لحظه ای برق منجر به خطای در سیستم می شود ، به این معنی که بازیکن شطرنج بازنده خواهد شد ، و چون این مشکل دو نفر از بهترین‌های ایران باخت را تجربه کردند، و راه آنها دشوارمى شود.

در مسابقات روز گذشته پرهام مقصودلو ، اولین شطرنج باز ایرانی که در رقابت با حریف مغولستانی، شانس نخست قهرمانی این رقابت‌ها را از دست داد ،  و محمدامین طباطبایی ، سومین برنده این رقابت ها ، به دلیل قطع برق به حریف بنگلادشی باخت. . .

شادی پریدر، اولین استاد بزرگ شطرنج بانوان جهان در ایران، که پیشتر برداشتن روسروی او در رقابت‌های جهانی حاشیه‌ساز شده بود و در رقابت‌های فعلی به عنوان برگزارکننده حضور دارد از وزیر نیرو درخواست کرد که برق فدراسیون شطرنج را در ۱۰ روز آینده قطع نکنند.

شادی پریدر ، اولین استاد بزرگ شطرنج بانوان جهان در ایران، که روسری او قبلاً در مسابقات جهانی حاشیه ساز شده بود و هم اکنون به عنوان یک سازمان فعالیت می کند ، از وزیر نیرو خواسته است تا 10 روز آینده برق فدراسیون شطرنج را قطع نکند.