فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال عراق ساعاتی پیش از بازی تیم ملی با ایران اعلام کرد که شکایت رسمی خود را در خصوص نتایج آزمایش کرونا از همتای ایرانی خود به کنفدراسیون آسیا ارسال کرده است.

فدراسیون فوتبال عراق صبح امروز، پنجشنبه ۷ بهمن، با صدور بیانیه ای تایید کرد که در پی تاخیر و تناقض‌ در اعلام نتایج تست کرونا، شکایت رسمی از فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده است.

در بیانیه فدراسیون عراق آمده است که بر اساس آخرین آزمایش کرونا از اعضای تیم عراق، تست کرونا برای ۴ بازیکن و یکی از اعضای کادر فنی این تیم مثبت اعلام شد.

عراق

این بیانیه اضافه کرد که تست کرونا سه نفر دیگر از این تیم مثبت بوده و با چهار مورد جدید، تعداد مبتلایان به کرونا در این تیم به هشت نفر رسید.

فدراسیون عراق در شکایت خود به کنفدراسیون آسیا ​تایید کرد که این گزارش را رد کرده و منتظر اعلام نتیجه نهایی قبل از بازی است.

در پی اعلام مثبت شدن نتایج تست کرونا شماری از اعضای تیم خود، غیث مهنا، مدیر تیم ملی فوتبال عراق از تاخیر در اعلام نتیجه تست‌ها و متفاوت بودن نتیجه تست سه نفر از اعضا در بار دوم انتقاد کرده است.

مهنا اضافه کرد: «بازرس بهداشتی به ما اعلام کرد که همه تست‌های گرفته‌شده به جز یک بازیکن و یک عضو اداری تا ساعت ۱۰ شب منفی شد، اما ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه ما را غافلگیر و اعلام کردند که ۴ بازیکن و یک عضو اداری به ویروس مبتلا هستند».