سهیلا حجاب
سهیلا حجاب، به رغم خونریزی کلیه اجازه مداوا ندارد!

در گزارشی که از زندانبانان زندان قرچک ورامین در روز چهارشنبه ، ۶ مرداد ١۴٠٠ دریافت شد ، گفته شد که سهیلا حجاب ، زندانی سیاسی بند ۸ زندان قرچک ورامین دچار حمله عصبی ناشی از افزایش فشارهای مسئولان زندان شد و پس از پایین آمدن سطح هوشیاری به بیمارستان ستاری اعزام شد.

سهیلا حجاب، به رغم خونریزی کلیه اجازه مداوا ندارد!

سهیلا حجاب، به رغم خونریزی کلیه اجازه مداوا ندارد، سهیلا حجاب ، زندانی سیاسی بند ۸ زندان قرچک ورامین دچار حمله عصبی ناشی از افزایش فشارهای مسئولان زندان شد و پس از پایین آمدن سطح هوشیاری به بیمارستان ستاری اعزام شد.

سهیلا حجاب تا ساعت 11 صبح روز بعد در حالت بیهوشی و اغما بسر می‌برد و پس از آن مقامات زندان اصرار داشتند که وی به بیمارستان بازگردانده شود. در همین حال ، سهیلا پرده ای خونریزی دارد و بازگشت وی به زندان در سه شنبه ١٢ مرداد ١۴٠٠بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی است.

وضعيت سهیلا حجاب در زندان

بنابراین ، گزارش یک زندانی در بند 7 زندان قرچک ورامین با نام “فری بی ناموس” که حکم قصاص دارد ، در مقابل رسانه ای و معروف شدن و به تعویق انداختن حکم قصاص او تا ۵ سال وعده داده سهیلا حجاب را به قتل برساند.

سازمان های حقوق بشری باید وضعیت بد جسمانی و عدم اجازه برای انتقال به بیمارستان توسط خانم امیری ، رئیس زندان قرچک ورامین را در نظر بگیرند تا اجازه انتقال وی به بیمارستان را بدهند و اعلام کنند که علی خامنه ای مسئول هر اتفاقی است که برای او می افتد.

سهیلا حجاب از سال 97 به دلیل انتقاد از خود و فعالیت های سیاسی و مدنی اش علیه جمهوری اسلامی چندین بار دستگیر و زندانی شده است. خانم حجاب تابستان گذشته در اعتراض به وضعیت نامناسب آب آشامیدنی و غذا و بازداشت در زندان های با امنیت بالا اعتصاب غذا کرده بود.