سعید افکاری
سعید افکاری: جمهوری اسلامی در حال جنگ با مردم چهارمحال و بختیاری است

سعید افکاری برادر جاویدنام نوید افکاری، در یکی از توییت های خود نوشت: این دیگر سرکوب نیست، جمهوری اسلامی با مردم چهارمحال و بختیاری می‌جنگد.

سعید افکاری: جمهوری اسلامی در حال جنگ با مردم چهارمحال و بختیاری است

سعید افکاری برادر جاویدنام نوید افکاری با انتشار توئیتی به سرکوب و کشتار هموطنان توسط نیروهای امنیتی در اعتراضات سراسر کشور بویژه در استان چهارمحال و بختیاری پاسخ داد.

آقای افکاری در یکی از توییت های خود نوشت: این دیگر سرکوب نیست، جمهوری اسلامی با مردم چهارمحال و بختیاری می‌جنگد.

وی در توئیتی دیگر نوشت: ‏حس روزهایی را دارم که برادرهای من را به زیرزمین زندان منتقل کردند و حتی نمی‌دانستیم، زنده‌ هستند یا آنها را کشته‌اند؟ شاید هم حس آبان ماه را دارم.

در روزهایی که تنها خبر کشتار مردم در سراسر کشور دریافت می‌کردیم، این بود که همه جای کشور مردم را می‌کشند، ترکیب این دو حس عجیب بود و باز هم در چهارمحال و بختیاری مردم کشته می شدند.

قطع اینترنت در چند شهر خوزستان

یکی از فعالان مدنی ساکن فراسان از توابع چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت گفت که با وجود فضای امنیتی حاکم، تیراندازی نیروهای امنیتی به سمت معترضان و قطع کامل اینترنت، اعتراضات مردمی پراکنده همچنان ادامه دارد.

در همین حال، گزارش‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که ارتباط اینترنتی در حداقل چند شهر استان خوزستان همچنان قطع یا کند است. و در پیام های اکانت “۱۵۰۰ تصویر” شهرهای مسجد سلیمان، ایذه و مشهور در این خصوص ذکر شده است.