سردار آزمون

الکساندر موستووی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال روسیه، از انتخاب سردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن سال لیگ روسیه انتقاد کرد و این انتخاب را جنجالی و بحث برانگیز توصیف کرد.

روزنامه روسی “اسپورت اکسپرس” دو روز پیش اعلام کرده بود که آقای آزمون، مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ، با ۱۳۹ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ لیگ روسیه انتخاب شد.

الکساندر موستووی، هافبک سابق تیم ملی روسیه که بازیکن تیم های استراسبورگ، سلتاویگو، اسپارتاک مسکو، و بنفیکا بود، از او انتقاد کرد: «به نظر من این یک انتخاب بحث برانگیز است. فکر می‌کنم سردار اگر برود در اروپا موفق می‌ شود».

هافبک سابق تیم ملی روسیه عنوان کرد که خود به مسابقات مختلف برای سردار نگاه می کند و اینکه او فکر می کند او می توانست گزینه بهتری از بازیکنان لیگ روسیه پیدا کند.

از سوی دیگر، الکساندر موستووی توضیح داد که سردار آزمون بازیکن خوبی است اما اخیرا مورد اتهام بسیاری قرار گرفته و شایعاتی مبنی بر جدایی او از زنیت به گوش می رسد.

وی خاطرنشان کرد: «آرتم دزوبا، مهاجم تیم ملی فوتبال روسیه و زنیت سن پترزبورگ، هم جزو ۵ بازیکن برتر نیست. همه فوتبال را می‌ فهمند، اما عده کمی فوتبال بازی می‌ کنند».