لیگ برتر

جهش یافته جدید ویروس کرونا “اُمیکرون” باشگاه های لیگ برتر انگلیس را فلج کرده و باعث لغو بسیاری از بازی‌ ها شده است.

رسانه‌های بریتانیایی تایید کردند که باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس فردا، دوشنبه ۲۹ آذر، جلسه‌ای برگزار می‌کنند تا راه‌های مقابله با بحران کرونا را بررسی کنند.

گزارش های رسانه های بریتانیایی اعلام کردند که این جلسه پس از به تعویق افتادن ۹ دیدار این مسابقات به دلیل شیوع ویروس در چندین باشگاه به صورت اضطراری برگزار می شود.

آنها همچنین نشان دادند که انتظار می رود بازی‌ها بیشتری در لیگ پس از ابتلای بسیاری از بازیکنان باشگاه های فوتبال به جهش یافته ویروس کرونا “اُمیکرون” لغو شود.

هفته گذشته، باشگاه چلسی اعلام کرد که بازیکنان حرفه‌ای خود روملو لوکاکو، تیمو ورنر، کالوم هادسون اودوی، و بن چیلول به سويه اُمیکرون مبتلا شده اند.

به نوبه خود، مسئولان باشگاه برنتفورد همچنین اعلام کردند که بازیکنان این تیم قادر به تمرین نیستند زیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان و کادر فنی مجبور به تعطیلی زمین های تمرینی خود شده اند.

همچنین اعلام شد که بازی‌های شنبه وستهم یونایتد مقابل نوریچ سیتی، ساوتهمپتون مقابل برنتفورد، و واتفورد مقابل کریستال پالاس به درخواست مسئولان آن باشگاه ها به تعویق افتاده است.

بازی‌ منچستریونایتد و برایتون، که قرار بود دیروز شنبه برگزار شود، و بازی‌ اورتون و لسترسیتی که قرار بود یکشنبه برگزار شود، نیز به تعویق افتاد.