لگد خوردن عمامه

در واکنش به ماجرای لگد خوردن عمامه یک روحانی توسط یک زن ایرانی در قم، حسین ابراهیمی، روحانی فعال جمهوری اسلامی در توییتر نظر خود را اعلام کرد.

کاربران شبکه های اجتماعی ویدئویی منتشر کرده بودند که در آن درگیری یک زن با روحانی که به دلیل حجاب با عصای خود به سر این زن می زند را نشان می داد.

آخوند

بعد از اینکه روحانی ضربه محکمی به او زد، آن خانم عصبانی شد و با او دعوا کرد و به او فحش داد و وقتی عمامه اش روی زمین افتاد، بانوی ایرانی ان را با لگد زد و زیر پا گذاشت.

♦    بهانه نهی از منکر!

پس از انتشار این ویدئو، دیروز وبسایت خبری «حوزه» اعلام کرد که این حادثه در آبان گذشته در قم رخ داده و نیروهای جمهوری اسلامی آن زن را دستگیر کرده اند.

روحانی

حسین ابراهیمی، یک روحانی در توئیتر درباره ماجرای لگد خوردن عمامه اظهار نظر کرد و نوشت: «برای اون عمامه ای که روی زمین داره پا میخوره باید خودمون رو ملامت کنیم، حاصل عملکرد خود ماست، چه بسا اگر این تصویر و هشدار رو جدی نگیریم و باز خودمون رو گول بزنیم چند وقت دیگه شاهد مراحل بعد خواهیم بود».

آخوند

چند ساعت بعد، ابراهیمی اضافه کرد: «به نظر من بجای مجازات اون خانم با اون روحانی پیرمرد باید برخورد کنن که اون برخورد رو انجام داد، کی به ما اجازه میده به بهانه نهی از منکر با چوب عصا به مردم حمله کنیم؟! کجای دین، کجای قانون همچین اجازه ای به ما داده؟ چرا چهره نورانی دین رو با این رفتار اشتباه خراب میکنیم؟».