دو زن
راننده یک خودرو پس از تذکر حجاب به دو زن، آنها را زیر گرفت

رسانه های محلی ارومیه گزارش دادند که راننده یک خودروی پرشیا در خیابان کاشانی ارومیه پس از اينكه به دو زن جوان برای رعایت حجاب تذکر داد آن‌ها را زیر گرفت.

راننده یک خودرو پس از تذکر حجاب به دو زن، آنها را زیر گرفت

راننده یک خودرو پس از تذکر حجاب به دو زن؛ یک خودروی پرشیا در خیابان کاشانی ارومیه پس از اينكه به دو زن جوان برای رعایت حجاب تذکر داد آن‌ها را زیر گرفت.

بر اساس این گزارش ، مسافران این خودرو یک زن و مرد بودند که در هشتم كه روز گذشته ۱۷مرداد در خیابان کاشانی ارومیه به دو زن جوان عابر “تذکر حجاب” دادند.
این دو زن به دلیل بی‌توجهی‌شان به «امر به معروف» با خودروی پرشیا زیر گرفتند.

جزييات اين حادثه 

رسانه های محلی ارومیه نیز نوشتند که علاوه بر زیر گرفتن دو زن، دستکم به یک موتور سیکلت و دو دستگاه خودروی حاضر در محل آسیب زده و فرار کردند.

گفته می شود یکی از زنان عابری که توسط این راننده زیر گرفته شده به شدت مجروح و توسط نیروهای اورژانس ارومیه به بیمارستان منتقل شد.

درگیری های شدید بین شهروندان و نیروها با لباس غیرنظامی و گشت ارشاد با افرادی که به تعریف آن‌ها «بدحجاب» هستند به بهانه اجرای “امر به معروف و نهی از منکر” و تحت عنوان وظیفه دینی ، منجر به وقوع حوادث ناگوار شد.

ویدئوهایی از تهدید ، بدرفتاری و ضرب و شتم زنان به دلیل نوع لباسی که پوشیده اند ، که به کرات در رسانه های اجتماعی منتشر می شود.