فرحناز خلیلی
فرحناز خلیلی

خواهر فرحناز خلیلی اظهارات تکان دهنده ای در مورد بدرفتاری قاضی در پرونده خودکشی خواهرش پس از تجاوز جنسی به وی، داشت.

عکاس بوشهری به دلیل فشار روانی ناشی از تجاوز و برخورد بد قاضی پرونده که او را به جای حمایت و حمایت از او سرزنش کرد، خودکشی کرده بود.

فرحناز خلیلی

خواهر فرحناز اظهار داشت: «وقتی فرحناز در پی اختلافات مالی، خشونت کلامی و جسمانی و حتی تجاوز به قاضی شکایت کرده، قاضی به او گفت “حتما خودت ‘خراب’ بودی که به چنین جایی رفتی”».

خواهر فرحناز اضافه کرد: «ما در بیمارستان متوجه آثار کبودی و سوختگی روی بدن خواهرم شده‌ایم و در بیمارستان برگه‌ای با دست‌خط او دریافت کرده‌ایم که در آن نوشته شده بود “من نتوانستم حقم را بگیرم بعد از من تو برو حقم را بگیر”».

وی افزود: «خواهرم پس از مصرف قرص با هدف خودکشی به بیمارستان منتقل شده و لوله اکسیژن از ریه‌ او خارج شده و جان باخته است علیرغم اینکه پزشک بهبود وضعیت هوشیاری خود را اعلام کرد».

فرحناز خلیلی، عکاس ۲۵ ساله اهل بوشهر، دو ماه قبل از خودکشی هنگام حضور در یک مراسم عروسی به منظور عکاسی، توسط صاحب باغ مورد تجاوز قرار گرفت.

فرحناز پرونده ای را علیه متهمی که با وجود شواهد و اسناد از جمله صدای ضبط شده هنوز آزاد است، تشکیل داده است اما قاضی پرونده به او گفت: «حتما خودت ‘خراب’ بودی که به چنین جایی رفتی».